身處大埔同樣位置3得兩格訊號.而cmhk滿格,室外行咗一圈3未試過滿格。sosim白天speedtest測速下載得4m每秒 ...
whereabcd 發表於 2021-8-15 15:51

我嘅經驗係3係LTE信號好差嘅時候,幾乎已經上唔到網,都好唔願意甚至唔會落3G.
CMHK就成日會落3G,所以我都唔知應該點樣評論邊間收得好。。唔知關唔關電話事,我係iPhone

via HKEPC Reader for Android

TOP

我嘅經驗係3係LTE信號好差嘅時候,幾乎已經上唔到網,都好唔願意甚至唔會落3G.
CMHK就成日會落3G,所以我 ...
jimmyboy 發表於 2021-8-19 18:05


LTE信號好差嘅時候,通話情況呢?

TOP

我嘅經驗係3係LTE信號好差嘅時候,幾乎已經上唔到網,都好唔願意甚至唔會落3G.
CMHK就成日會落3G,所以我 ...
jimmyboy 發表於 2021-8-19 10:05

iphone幾?iphone有兩種基帶,一種英特爾,一種高通,高通接收好過英特爾。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

我嘅經驗係3係LTE信號好差嘅時候,幾乎已經上唔到網,都好唔願意甚至唔會落3G.
CMHK就成日會落3G,所以我 ...
jimmyboy 發表於 2021-8-19 06:05 PM


同感, 3每況愈下... 5G開通後差左, 到sosim/diysim後更差.
成日跌落4G跟本上唔到網!
手上兩部機情況,一樣, 華為同vivo

TOP

回覆 44# kingkiu


    投訴佢吧!

TOP

回覆  kingkiu


    投訴佢吧!
derek9999 發表於 2021-8-21 12:49


意見接受, 服務依舊

TOP

意見接受, 服務依舊
小至至 發表於 2021-8-21 12:52

一間電信公司唔會因為你幾個人投訴而去做出任何改變

TOP