一分 當前離線
中級會員
TOP
Adblock 當前離線
hkpm 當前離線
出post 好多有得㨂,其實我睇其他討論區,己經遲咗幾個鐘,相信之前更多更靚 ... 一分 發表於 2023-10-30 12:05
其實我想知除左呢度, 仲有邊個討論區會講號碼 hkpm 發表於 2023-10-30 06:53
tompkyou 當前在線
人無恥則無敵
進階會員
nohomecat 當前離線
good sharing,可惜已經唔想join了。 之前都買過兩個靚號 66111151同66111171 tompkyou 發表於 2023-10-30 15:22
w__w 當前離線
好靚,想請教係咪到期轉走就ok ? 同埋聯通係咪租C字網絡?有volte? nohomecat 發表於 2023-10-30 15:33
EvilKo 當前離線
開卡默認用C顯示:CUniq HK,隨時可叫佢轉3顯示:UNICOM HK w__w 發表於 2023-10-30 16:19
好靚,想請教係咪到期轉走就ok ? 同埋聯通係咪租C字網絡?有volte? nohomecat 發表於 30/10/2023 15:33