趙元暢 當前在線
中級會員
最要命的是卡发不了短信啊,因香港联通所赐 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 13:49
TOP
Jacky_Tang 當前離線
好耐之前試過 香港SEND唔到 大陸正常 趙元暢 發表於 2024-11-8 13:51
chpyeung 當前離線
進階會員
哈哈哈哈哈哈哈,现在我打联通客服电话投诉人家联通客服说帮我反馈给后台一个电话都没有评价电话就很多, ... Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 12:01
tp380 當前在線
我2年前試過呢張咭係收到5G,只係冇VoLTE 趙元暢 發表於 2024-11-8 13:45
既然咁的服務你都俾五星好評, 咁佢仲有乜動力幫你攪呀! chpyeung 發表於 2024-11-8 14:03
我都收過5G,但當年仲係收 NSA 的。 亦聽過話無 VOLTE 的就用唔到 SA,唔知真唔真。 之前聽到有風聲 ... tp380 發表於 2024-11-8 14:05
m92fshing 當前在線
零月費卡當然係最低priority! 安心等待黨既安排 via HKEPC Reader for Android m92fshing 發表於 2024-11-8 14:41