最要命的是卡发不了短信啊,因香港联通所赐

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 13:49

好耐之前試過 香港SEND唔到 大陸正常

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-8 13:54 編輯
好耐之前試過 香港SEND唔到 大陸正常
趙元暢 發表於 2024-11-8 13:51

对大陆短信中心是正常,只有联通香港不正常(没这个卡的资料)???

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

哈哈哈哈哈哈哈,现在我打联通客服电话投诉人家联通客服说帮我反馈给后台一个电话都没有评价电话就很多, ...
Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 12:01


既然咁的服務你都俾五星好評, 咁佢仲有乜動力幫你攪呀!

TOP

本帖最後由 tp380 於 2024-11-8 14:06 編輯
我2年前試過呢張咭係收到5G,只係冇VoLTE
趙元暢 發表於 2024-11-8 13:45



我都收過5G,但當年仲係收 NSA 的。

亦聽過話無 VOLTE 的就用唔到 SA,唔知真唔真。

之前聽到有風聲話 1/12 開到 VOLTE,以為有轉機添。

而家真係天氣先生咁……

TOP

既然咁的服務你都俾五星好評, 咁佢仲有乜動力幫你攪呀!
chpyeung 發表於 2024-11-8 14:03

我哪知道啊,反正就是五星好评,我全都给了五星好评,说解决了,但是未解决,还有就是今天我去联通营业厅那边有个客人在说联通说乱收费,真服了之前说怎么收漫游费。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(ECD1F).jpg
希望能解决吧

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(B97A0).jpg
……

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

我都收過5G,但當年仲係收 NSA 的。

亦聽過話無 VOLTE 的就用唔到 SA,唔知真唔真。

之前聽到有風聲 ...
tp380 發表於 2024-11-8 14:05

下,大家都收到5G!!!

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

零月費卡當然係最低priority!
安心等待黨既安排

via HKEPC Reader for Android

TOP

零月費卡當然係最低priority!
安心等待黨既安排  

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2024-11-8 14:41

就快電話都打唔到 想俾電話費佢賺都唔得

TOP