終於搞掂登入到, 有效期blank咗, 點解10010 hotline又話 1月1日到期?

仲有, Macau同台灣roaming都 ...
hardness 發表於 2013-1-8 00:48



    師兄咁姐係點樣攪到冇期限? 打上10010?定係點?

TOP

師兄咁姐係點樣攪到冇期限? 打上10010?定係點?
chris6688hk 發表於 2013-1-9 20:16



    冇做過任何野, 亦未100% sure冇期限.

TOP

師兄咁姐係點樣攪到冇期限? 打上10010?定係點?
chris6688hk 發表於 2013-1-9 20:16



    咁師兄你張卡攪過咩黎? 定係就咁一買反黎就已經係咁? 鴨記買?

TOP

冇做過任何野, 亦未100% sure冇期限.
hardness 發表於 2013-1-9 20:24



    增值都冇值過?

TOP

琴晚想cut個甚麽接駁鈴聲, 竟然

132.jpg

TOP

終於搞掂登入到, 有效期blank咗, 點解10010 hotline又話 1月1日到期?

仲有, Macau同台灣roaming都 ...
hardness 發表於 2013-1-8 00:48


過期後30日內仍是保留期 亂通到時無回收你號碼咪代表再無有効期LAW....

TOP

過期後30日內仍是保留期 亂通到時無回收你號碼咪代表再無有効期LAW.... ...
Sonyvaiolink 發表於 2013-1-11 22:19



我會入30人仔續期, 博唔過

TOP