本帖最後由 trendhk 於 2018-10-14 21:21 編輯
對住間smartone先係得64mb
russiaak47 發表於 2018-10-14 21:18


有咩問題,我一直以黎都係講緊快過之前,已經解答左你話依年半無變

年半你所講條片係得十幾 Mbps

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你去D唔知什麼邊位話快
russiaak47 發表於 2018-10-14 21:19


無啦啦講咩新界,邊個同你講新界,定係你見我之前講住村屋就以為我係新界?邊個話村屋一定得新界區有?

最上個張係西洋菜街、中間個張海港城、最底個張德福  

定係你覺得旺角、尖沙咀同九龍灣係新界區?

有時間出多轉,拍條片比你睇又點話,到時你又唔知有咩籍口講出黎


你識看中文字嗎 又要重覆又重覆講

TOP

Title 4.5G其實市區用多數得十幾至幾十MB
russiaak47 發表於 2018-10-14 21:21


舊時都係1x那種姐,6x已經係快左600%
舊 Plan都係2xx那種姐
我用42mb plan1百頭, 2xx已經係貴左100%

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 trendhk 於 2018-10-14 21:29 編輯
邊位呀嗎, 個地方都好大同video最多人個point分別好大
russiaak47 發表於 2018-10-14 21:26


又講條年半前既 Video,唔講真係以為條片你好比心機拍

睇黎要同 Apple Daily 講聲,有人好鐘意條片

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

video對住smartone試呀? 對住先得6x, 行開幾步立即1x la
russiaak47 發表於 2018-10-14 21:29


所以咪話我到時拍條片比你睇,叫你諗定有咩籍口

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 trendhk 於 2018-10-14 21:37 編輯
未有video前都係
行開幾步立即1x la
russiaak47 發表於 2018-10-14 21:31


其實你係唔係唔識睇繁體中文?我可以轉簡體中文或者英文覆你

重覆、重覆又重覆

之後等睇片啦,唔講咁多啦,睇黎你識睇 Video,唔識睇文字

我唔想再嘈落去,你想比人 Ban,我唔想比人 Ban

到時你睇完片再慢慢覆啦

TOP