我就想不明白,4G都开通了,就是没VOLTE,开通了一个半残废的产品……

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

我就想不明白,4G都开通了,就是没VOLTE,开通了一个半残废的产品……

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 14:42

唔開VoLTE都冇問題 但唔好停3G就得

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-8 14:45 編輯
唔開VoLTE都冇問題 但唔好停3G就得
趙元暢 發表於 2024-11-8 14:43

现在有些地方直接没3G,最奇怪的是他这个卡有个VOLTE按钮,但是按之后用不了,如果没有3G的地方就直接卡在4G

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

现在有些地方直接没3G

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 14:44

基本上室內一定唔會有 室外好多都陸續停緊

TOP

基本上室內一定唔會有 室外好多都陸續停緊
趙元暢 發表於 2024-11-8 14:45

为什么香港联通能做到东西深圳就做不到

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

为什么香港联通能做到东西深圳就做不到

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 14:47

唔係做唔到 只係唔想做俾你

TOP

唔係做唔到 只係唔想做俾你
趙元暢 發表於 2024-11-8 14:48

打电话投诉,现在也没用了。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

打电话投诉,现在也没用了。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
Jacky_Tang 發表於 2024-11-8 14:50

投訴接受 態度照舊

TOP

投訴接受 態度照舊
趙元暢 發表於 2024-11-8 14:51

我宁愿他半开通VOLTE也好就是大陆有香港没也行

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

就快電話都打唔到 想俾電話費佢賺都唔得
趙元暢 發表於 2024-11-8 14:42

你既問題可以透過上台去解決,但就無咗香港個號碼

via HKEPC Reader for Android

TOP