見 Plery default 有schedule 每朝自動reboot, 咁都仲會頓?  

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
jwong2k04 發表於 2025-6-23 22:33

我查吓先

via HKEPC Reader for Android

TOP

趁618有紅包+金幣, 半價入手隻 Plery R605+電池款
貪佢有得疊埋天線, 有C口(一廂情願)俾電
又可直接用細卡, ...
jwong2k04 發表於 2025-6-22 12:47

想問$1/hr smartone 儲值卡 5GB FUP 後 係咪真係慢晒?

via HKEPC Reader for Android

TOP

想問$1/hr smartone 儲值卡 5GB FUP 後 係咪真係慢晒?

via HKEPC Reader for Android
ny911 發表於 2025-6-29 11:34


十部機睇淘寶短片無窒到, 片繼續播, 可能有窒一下, 有 cache 唔覺
但啲淘寶任務對網絡連線好敏感, 有幾部停左唔做野
佢 5GB FUP 唔知係咪一個鐘咁計!?
用30分鐘左右收過一次SMS話爆FUP之後又無再收到
玩左兩個鐘, 速度好似唔覺有慢到, 又或者可能係半夜少人用
$1/hr 其實好貴下, 不過用嚟短時間試野任用又一流

TOP

Plery R605+

可否收 sms 短訊?

Thx

TOP

Plery R605+

可否收 sms 短訊?

Thx
enozemail 發表於 2025-7-1 15:58


無~
尼隻功能基本到不得了
咩都無
剩係得 DHCP+MAC filtering
少量 WiFi 設定

TOP

見CHing用Plery SIM router好似幾抵咁,我都買左隻大陸版(無B7)用下
隻router用嘅CPU同我隻ZTE一模一樣,但價錢一半

boot機時間快好多(四分之一時間),admin page反應亦快好多,但setting真係好hea,功能比ZTE少,例如無得收SMS,無bridge mode,無訊號強弱&信噪比讀數(只得幾多格,即係4格滿),無用量計,WiFi得2.4GHz同好hea嘅setting,但唯一有樣好就係可以鎖band,所以絕對好過隻ZTE,實際接收速度同ZTE差唔多

anyway,其實我想分享嘅係,
我依家用兩隻4G SIM router插去用開嘅router行雙WAN,用兩張萬能卡(其中一張用量用完FUP緊)
發現日頭對體感速度無咩幫助,多左張FUP無令到覺得順左,未用完嗰張data又唔似扣慢左
但貓頭鷹時間時就有明顯體感分別
總括黎講,明白點解無咩人會介紹用雙SIM雙WAN,因為實際作用唔及我預期

TOP

本帖最後由 stockmike 於 2025-7-20 09:32 編輯

用3萬及惠康,都係唔收B7,早知簡單買平版本全網通算。惠康 80GB,廿日用完。3萬有貓頭鷹,60蚊真係用足2個月,煩少啲換咭。中移你真係唔識做生意,取消貓頭鷹。
見拼多多重有啲不名牌子 4G 全網通router 78蚊,做玩具都抵。
令外,我跟樓上師兄方法,三十蚊拼咗 手電 typeC 轉wan 駁家用傳統 router ,試咗work,村屋友可諗諗,貢就跟電話收5G。屋企啲廢手電可有用處了。

via HKEPC Reader for Android

TOP

屋企訊號收得幾M
帶隻4G router 到地鐵口就收爆50-60M

隻 Plery 跟機粒電有問題, 叉唔夠1000mAh, 用得一粒鐘
淘過另一粒電, 叉到3000mAh, 開機無流量測試, 放電差不多要用十粒鐘

TOP

屋企訊號收得幾M
帶隻4G router 到地鐵口就收爆50-60M

隻 Plery 跟機粒電有問題, 叉唔夠1000mAh,  ...
jwong2k04 發表於 2025-7-20 15:06

一真用10000尿代,無用AC 電,未試過用到盡幾多日。
因日日一換一,換時不過 50巴仙。


via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 Aÿ 於 2025-7-20 21:22 編輯
屋企訊號收得幾M
帶隻4G router 到地鐵口就收爆50-60M

隻 Plery 跟機粒電有問題, 叉唔夠1000mAh,  ...
jwong2k04 發表於 2025-7-20 15:06



所以呢個就係4G router同手機&4.5G/5G router最唔同嘅地方
手機你會拎住周街走,4.5G/5G router同時會收幾個band,睇網上測試評論可能有用

但4G router只收一個band同埋唔會拎住周街走
所以你只要搵到一個收極強嘅位置,上40Mbps都可以(我附近得商場室內可以, RSSI -55 dBm )
但例如我屋企,雖然細,但近門口3台自動轉收B8(好弱好慢),面向山窗邊收B40(尚可),面向對面樓收B3(最快,不過都只係約20Mbps, RSSI -64 dBm SNR 9dB),由得佢自動跳來跳去真係搞唔掂

CMHK最好位置都係收B40(-78 dBm,除非綁喺窗花-71 dBm),用惠康卡不如用返3台萬能卡

網上圖片,其實有D牌子收好差RSSI都係4格爆
images.png

TOP