登記左深水埗取2日
仲未收Sms
唔知會唔會無左

TOP

登記左深水埗取2日
仲未收Sms
唔知會唔會無左
boyman 發表於 2018-6-30 21:07



    可以答你..無左架啦..因為個SMS比人食左

TOP

回覆 622# boyman

應該係幾分鐘後收開門Code,

TOP

咁算啦
想羅左玩多一個月都唔得
呢間公司就係得

TOP

收到呢個短訊


【驚喜MO民】用戶專享遊戲︰
身為首批被挑選嘅MO民﹐點解仲唔好好把握呢個機會啟動MO SIM?即透過下面條link同我地分享「有咩喺香港唔敢做,去旅行先敢做」!成為MO民又演繹出最創意MOment嘅你﹐就有機會拎到我地嘅$3,000旅行禮券 1份!見大家咁踴躍支持,我地決定畀多d時間大家啟動同參與(截止時間至2018年7月15日)!立即參加:https://www.facebook.com/MobileOnlinehk/posts/404522343366951

TOP

登記左深水埗取2日
仲未收Sms
唔知會唔會無左
boyman 發表於 2018-6-30 21:07



   近既就,  可以去撞下運氣.
遠就無謂.

TOP

之前啟動話過期果張mo sim 忽然啟動到,但揀完號碼到最後確認果步又唔得!

TOP

剛收到取Mo Box sms,  即去攞,
Mo Box 換了新禮品, 電風扇.
係第一批登記
superman88 發表於 2018-6-29 21:05


me too
我也是第一批登記, 兩星期前已即開MO SIM使用
但一直無MO BOX的SMS
以為佢漏了或是被人取去
怎料今日MO SIM突然收到MO BOX的SMS, 即去取
果然是黃色風扇及環保袋

風扇好用及實用, 總算值得等候及有驚喜

TOP

唔知下一水mo box 係送咩嘢?

TOP

Mo box收到藍色風扇
Btw,為左用多D社交data,呢幾日一要睇Facebook/Instagram/send WhatsApp圖/片就轉mo sim(雙卡機),都幾麻煩要等幾秒

TOP