今朝第一次check 45.49MB
啱啱check 都係一樣
前後幾次check都一樣
其間駁過盒子睇一小時網上電視 ...
01faifaifai 發表於 2015-8-1 22:54


對你特別優待!
我張卡係27號開嘅尾七,第一次落地獄已用9.5,初回人間的幾小時只上載咗1~2左右就再入獄!

TOP

重想淘返批落嚟用,要計過先!
pooh_tigger 發表於 2015-8-1 23:18


若果用量唔多一個月有24,相信夠我這些人用。但問題係唔係每日平均分配,
有時一個7都用唔到2GB,有時好似今次一個7已超過10(要DL新OS作測試)。所以安排上都幾煩!唔似以前咁方便。

TOP

若果用量唔多一個月有24,相信夠我這些人用。但問題係唔係每日平均分配,
有時一個7都用唔到2GB,有時好 ...
mk168 發表於 2015-8-1 23:47


啱啱再check
終於update咗
已用1.03GB
現在試下扯盡埋去
睇下用到幾多先

TOP

終於落地獄
再check仍是5.8GB
條數好有問題

TOP

有時諗落都幾好玩,學下走位有d世藝,唔會咁快有腦退化症…啊啊!

TOP

終於落地獄  
再check仍是5.8GB  
條數好有問題
se126 發表於 2015-8-2 00:14


跑馬地對聯
他朝君體也相同

TOP

跑馬地對聯
他朝君體也相同
01faifaifai 發表於 2015-8-2 00:26

測速仍然在地獄
再收SMS仍然5.8GB
未過6GB都落地獄
29/7開頭七想前三後四
睇返手機5.8GB係29/7起計用量
1/8起計只用了幾百MB
即是1/8冇reset到

TOP

想請教落地獄之後,再開通一日plan, 係咪都會係地獄速?

TOP

有冇人會SMT 4G?

呢張都算係咁...1/6話轉...到30/7先開始...前後有2個月比你清埋D存貨.....

TOP

想請教落地獄之後,再開通一日plan, 係咪都會係地獄速?
greatedmond 發表於 2015-8-2 11:16


呢張卡只有7日PLAN, 好似冇1日PLAN,

TOP