回覆 60# 返工搭巴士

試下網上問點搞 https://ics.post.gov.tw/Webhook/, 好快有回覆

TOP

宜家好難開, 遊客基本上唔駛諗, 上年去北門郵政總局諗住開戶, 職員話policy 改左, 要在台灣戶籍所在地的郵 ...
chenbros 發表於 2024-10-8 11:41

我覺得職員唔肯/唔清楚/懶搞機會大
因為我剛睇網頁其實咁多年無改過
我當年問第一間唔肯
臨走有時間就響桃園機場郵局問
開頭都唔肯,最後我俾個網頁佢睇
你個網頁明明寫話得
佢最後再搵上司再打電話去問
就肯俾我開
https://www.post.gov.tw/post/internet/B_saving/index.jsp?ID=3010102


via HKEPC Reader for Android

TOP