本帖最後由 denc 於 2017-4-21 03:53 編輯
唔係出50卡要登記
係出全3果陣要跟一個數賓/數印既no.先入到系統出卡
所以要靠半4/50卡個no.出卡。
暫時 ...
eiji_toe 發表於 2017-4-20 23:22 
我叫個賓賓姐姐第一次去,買咗一張$50卡返嚟!無做過登記!
賓賓姐姐第二次去,張$50卡係我手,
賓賓姐姐兩手空空去,就咁帶張全日3G卡返嚟俾我!(我肯定佢無記低$50卡電話,因為張卡全新未開)
之後我先開全日3G卡,一個月後要轉錢先開張$50卡!
照你講咁,講唔通喎!
不過無乜必要拗落去啦!
我又唔知我賓賓姐姐點同人講,
佢就咁單張出到遮,唔代表其他人得!
可能啲識員私低下用秘技幫佢出都得架!係咪?!
P.S.我以前做過PKKW,啲客身份證俾公司Blacklist上唔到台,(電腦Block咗)
我都有方法照入電腦幫佢上台啦!有秘技無乜咁奇遮! |