本帖最後由 denc 於 2017-4-20 22:32 編輯
因為你姐姐之前出左50卡
所以張全日3g出卡果陣就登記左之前張50卡黎出

via HKEPC Reader for Android ...
eiji_toe 發表於 2017-4-20 21:43


買50卡邊駛登記呀!
如果佢買50卡有做登記,就唔會淨係出咗張50卡啦!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

因為你姐姐之前出左50卡
所以張全日3g出卡果陣就登記左之前張50卡黎出

via HKEPC Reader for Android ...
eiji_toe 發表於 2017-4-20 21:43

唔係出50卡要登記
係出全3果陣要跟一個數賓/數印既no.先入到系統出卡
所以要靠半4/50卡個no.出卡。

暫時知道將50卡/半4個no.連繫左全3
一定要開左半4/50卡先
之後smt先可以active到全3

所以如果一日唔用50卡/半4
張全3係用唔到

via HKEPC Reader for Android

TOP

現在才見到水魚區有人賣從古代人買的,沒大咭的咭

TOP

現在才見到水魚區有人賣從古代人買的,沒大咭的咭
sena123 發表於 2017-4-20 23:36

唔知大咭要幾多贖金

TOP

本帖最後由 denc 於 2017-4-21 03:53 編輯
唔係出50卡要登記
係出全3果陣要跟一個數賓/數印既no.先入到系統出卡
所以要靠半4/50卡個no.出卡。

暫時 ...
eiji_toe 發表於 2017-4-20 23:22



我叫個賓賓姐姐第一次去,買咗一張$50卡返嚟!無做過登記!
賓賓姐姐第二次去,張$50卡係我手,
賓賓姐姐兩手空空去,就咁帶張全日3G卡返嚟俾我!(我肯定佢無記低$50卡電話,因為張卡全新未開)

之後我先開全日3G卡,一個月後要轉錢先開張$50卡!

照你講咁,講唔通喎!



不過無乜必要拗落去啦!
我又唔知我賓賓姐姐點同人講,
佢就咁單張出到遮,唔代表其他人得!
可能啲識員私低下用秘技幫佢出都得架!係咪?!

P.S.我以前做過PKKW,啲客身份證俾公司Blacklist上唔到台,(電腦Block咗)
我都有方法照入電腦幫佢上台啦!有秘技無乜咁奇遮!

TOP

我叫個賓賓姐姐第一次去,買咗一張$50卡返嚟!無做過登記!
賓賓姐姐第二次去,張$50卡係我手,
賓賓姐姐兩手 ...
denc 發表於 2017-4-21 03:28

可能掛

不過掛唔連唔張50卡
全3都可以收到其他射到錢既數賓卡
用到就算

via HKEPC Reader for Android

TOP

全日3g幾錢個月?

TOP

全日3g幾錢個月?
Andyios 發表於 2017-4-21 08:31

188/月
出卡正價要208
一開卡會扣188,會淨20

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP