本帖最後由 bluecat 於 2018-7-8 09:28 編輯

deleted

TOP

都係VR!

TOP

same...尋日羅都備VR

TOP

流出幾把風扇仔,叫人去登記激活張SIM,清埋批VR 佢

申利:7月1激活左張新SIM 未收到MO BOX SMS

TOP

玩佢個facebook 遊戲,獎品mo box 都係VR!

TOP

mo sim 號碼是否登記唔到imessage 同facetime?

TOP

第二批攞mo sim,
最遲都係7.15.啟動.
facebook , Mo 官方話.

TOP

拿到系VR   攞到都系攞來擺

TOP

睇返俄仔段片的預告, MO BOX禮物越來越渣, 不用期待了
利申: 我仲有一張MO SIM未啟動

TOP

回覆 760# utopia

我寧願要水泡, 毛巾都好過VR.

TOP