CMHK 3LITE 上官網買,都係65蚊包郵啫,買得少既就無謂出SSP啦

TOP

*103*02# or CMHK apps.
timothychu 發表於 2015-8-13 09:29
未用過cmhkApp  
*103*02#取消  
最好開plan即取消
se126 發表於 2015-8-13 09:41

Thanks兩位師兄!

TOP

想請教各師兄師姐, 請問如果用*103*02#停左個plan, 例如個plan有效期到13/8/2015 23:59, 咁由14/8/2015 00:00開始會係完全上唔到網定係逐MB計錢直到用完卡內既錢? 如果係逐MB計錢有無辦法停左佢? 唔該晒^^

TOP

回覆  jbnlok

sms話你過咗6gb,但有無減速先? 即係速度減慢到HI HI個隻
ckcleung 發表於 2015-8-13 13:20


直頭冇速啦

回復 jbnlok

係頭七定尾七  
尾七同頭七同月會一齊計
se126 發表於 2015-8-13 13:35


1st 7囉!

TOP

我用過cmhk 2G卡開過plan,完咗後會逐m計直至用晒D錢

TOP

回復 783 #syeung

Day0開plan即取消開數據
Day10要23:59前關數據
下一個Day0要00:01後
開plan即取消再開數據

TOP

回復 783 #syeung

唔關數據會出事

TOP

想請教各師兄師姐, 請問如果用*103*02#停左個plan, 例如個plan有效期到13/8/2015 23:59, 咁由14/8/2015 00:00開始會係完全上唔到網定係逐MB計錢直到用完卡內既錢? 如果係逐MB計錢有無辦法停左佢? 唔該晒^^

syeung 發表於 2015-8-13 18:39

我都想知,人仔呢張4G/3G本地儲值卡,預設係開通咗數據服務 (0.5元/MB)。

我用咗呢張藍卡一年多,每次開新卡即開3G lite plan,增值14元,然後由佢每10日扣30元,冇諗過可以赚多3日。不過真係要小心計住日數,分分鐘得不償失。

TOP

回覆 786# se126

師兄, 是否下一個day0未開plan就開數據就會逐MB收錢?

我咁問係因為驚一時唔記得數日子忘記左開新plan而被扣光儲值額

TOP

回覆 787# se126

即係要緊記安全期先好上, 唔該晒師兄

TOP