用左5GB 5G, 係快, 因為本身CMHK 4.5G 好垃圾

但用完左仲show 緊5G ...
rockie577 發表於 2021-7-17 11:20



    希望唔好downgrade返落去

TOP

用左5GB 5G, 係快, 因為本身CMHK 4.5G 好垃圾

但用完左仲show 緊5G ...
rockie577 發表於 2021-7-17 11:20



    CMHK 5G聽講係好廢,唔轉好過轉,要收得好少少,俾多少少用3好過

TOP

CMHK 5G聽講係好廢,唔轉好過轉,要收得好少少,俾多少少用3好過
mavecheung1988 發表於 2021-7-20 23:58



廢唔廢係相對, 可能CMHK 4.5G 太廢 (CMHK 4.5G 連SMT 21M 都不如), 所以覺得如果免費升5G都OK

TOP