funnyhk 當前離線
中級會員
用左5GB 5G, 係快, 因為本身CMHK 4.5G 好垃圾 但用完左仲show 緊5G ... rockie577 發表於 2021-7-17 11:20
TOP
mavecheung1988 當前離線
初級會員
rockie577 當前離線
進階會員
CMHK 5G聽講係好廢,唔轉好過轉,要收得好少少,俾多少少用3好過 mavecheung1988 發表於 2021-7-20 23:58