回覆 65# mo9394


    做人同讀書是兩回事來的! 讀書少唔代表人品差。

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2023-8-8 11:25 編輯
回覆  mo9394


    做人同讀書是兩回事來的! 讀書少唔代表人品差。
kens4 發表於 2023-8-8 11:23


佢地係睇唔明通告, 明一半唔明一半, 跟住"不能退貨"的公司指引做, 唔知自己有錯.  而指引明確講不能退, 沒有其他理由, 佢地覺得無得違反.  點估到自己係"未賣出"

TOP

如果只係冇過機
張sim就未必係廢卡

TOP

人地賣野要記幾十樣付款方法 (moneyback 都可以儲分同俾錢), 幾十張咭不同買法, 又俾緊最低工資咁上下,  ...
mo9394 發表於 2023-8-8 11:11



咁係個客問題?

TOP

咁係個客問題?
德國寶 發表於 2023-8-8 11:35


邊一個字你覺得我有講個客?

TOP

邊一個字你覺得我有講個客?
mo9394 發表於 2023-8-8 11:36


單字就冇

所有字加埋既喑示意思就係

如果單字就足夠表達駛咩講一句

所以話呢笑人讀書小既,自己都唔係好得幾多

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2023-8-8 11:45 編輯
單字就冇

所有字加埋既喑示意思就係

如果單字就足夠表達駛咩講一句

所以話呢笑人讀書小既,自 ...
德國寶 發表於 2023-8-8 11:42


員工唔識咁多野, 可以係公司系統不足, 培訓不足, 人工俾唔足等等


#65 一早有講
讀書叻就唔駛去做超市喇. 你知左詳情, 提點到佢, 就私底下提下幫下手, 佢真係拒絕你搵CS 幫都合理.
其實office 都無乜野, 出張通告叫佢地留意. D 員工做幾個月就走, 係要定期提下.


樓主話係"人品"問題, 我覺得只係"溝通"問題

TOP

回覆 73# se126


      未過機叫廢卡/白卡

TOP

回覆 77# mo9394


    冇"人品" ; 點"溝通"?!

"張卡壞/用唔到我哋解決唔到, 你""自己""去返3HK攪啦"

"我唔會俾名你的, 全店得我一個姓黃" (但名牌已經見到佢全名)

TOP

冇過機係個人廢
張sim就未必係廢卡

TOP