計架,唔係我點會48GB
lok2007 發表於 2015-8-27 20:27

有沒有落地獄?

TOP

計架,唔係我點會48GB
lok2007 發表於 2015-8-27 20:27

當時冇計係事實
最後作大又係事實

TOP

當時冇計係事實  
最後作大又係事實
se126 發表於 2015-8-27 20:52

假大空

TOP

有沒有落地獄?
sdds 發表於 2015-8-27 20:30



    last果日黎

TOP

第2張已落地獄
好難捉摸呀

TOP

今日下午開始2小時更新1次

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

張張落地獄

TOP

我4張輪住開
頭7:1/8 開卡>8/8 地獄
今日30/8 23:58再開尾7 地獄中= ="
等1/9 復活節
(30日內焗開?)
有冇人試過超過30日後都仲用到,如果可以就5張輪住用都唔錯

TOP

正呀喂,尋日中午到現在, 個SERVER仲未UPDATE,有野BT就快啦

TOP