ze123 當前離線
冰寒壁壘
進階會員
想MO轉綠萬, 要過冷河, 最抵玩邊間? 啤啤夫 發表於 2018-7-16 12:41
TOP
TE7489 當前離線
Banned
bluecat 當前離線
(1) 去利高做只需$60,你蒲咗咁耐應該好清楚喎? (2) 過冷河嚴格來說應該去你同我至憎的雀屎開$48 PLAN,最快一個月後就一條好漢。 除非發問者有其他要求,例如他晚晚都要搵三上悠亞,否則不應該選擇卡巴人。 TE7489 發表於 2018-7-16 15:35
之前利高不是暫停kabayan mnp? bluecat 發表於 2018-7-16 15:47
去利高做只需$60,你蒲咗咁耐應該好清楚喎?
peater 當前離線
初級會員
回復 ze123 停左 搞啦 最快去旺角 柏裕 mnp via HKEPC Reader for Android peater 發表於 2018-7-17 08:53
可能再扮吓古天樂去利高試下啦。 ze123 發表於 2018-7-17 00:56