格拉底 當前離線
hehehe
進階會員
今日去澳門試⋯⋯1m都冇!用聯通3G真係想死 cobby 發表於 2017-5-25 23:42
TOP
suiyan 當前離線
cobby 當前離線
中級會員
refeal21 當前離線
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
daemongmong 當前離線
有冇ching 係其它地方用過,因為好似話得澳門無4g, 其它地方有4g 會唔會快d? refeal21 發表於 2017-5-26 10:23
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅