今日去澳門試⋯⋯1m都冇!用聯通3G真係想死
cobby 發表於 2017-5-25 23:42

ching分享多D啦

TOP

今日去澳門試⋯⋯1m都冇!用聯通3G真係想死
cobby 發表於 2017-5-25 23:42



    下? 1M 都無? 咁你兌左無限流量 咪係白廢囉

TOP

但200m同無限差咁少,正路都會要無限。點知慢到咁!用whatapp電話都會斷線⋯⋯

TOP

有冇ching 係其它地方用過,因為好似話得澳門無4g, 其它地方有4g 會唔會快d?

TOP

如果拎來備用, 2年過左係咪冇得續? 要續係要比錢續, 開plan續定就咁叫佢續呢?
真係諗住拎定兩三張去短trip用.

TOP

有冇人試過去門市拎? 要乜手續? show乜文件或message?
我想申請幾張搵frd代領又可以嗎?

TOP

有冇ching 係其它地方用過,因為好似話得澳門無4g, 其它地方有4g 會唔會快d?
refeal21 發表於 2017-5-26 10:23

「數記」和「X記」有4G。

via HKEPC Reader for Android

TOP

Unicom HK 4G
香港
IP:203.160.xxx.xxx
速度:
300MB前8-20Mbps
300MB後128kbps仲成日斷線

TOP

香港都好有300m開心下先

TOP

係咪得澳門先係行了3G?其餘都係行4G呢?

TOP