2G晌市區真係冇乜作用

係For行山果堆

2G射程始終遠過3G少少

via HKEPC Reader for Android ...
kent1 發表於 2017-9-17 11:35


效區地方真係csl. 最好,可能以前C&W HKT 年代,CSL 投放左唔少資源起網絡COVERAGE 上面

TOP

3HK好似話年底將部分2100調比4G
csl就冇講

之不過宜家csl 地底段4G都咁,如果3G 2100削減後,咁3G地底清 ...
bw706 發表於 2017-9-17 15:50


其實THREE 的2100MHZ ,是否和CMHK 一樣,都用TDD LTE 2100MHZ? 而SMC 就用FDD 2100MHZ?

TOP

2G晌市區真係冇乜作用

係For行山果堆

2G射程始終遠過3G少少

via HKEPC Reader for Android ...
kent1 發表於 2017-9-17 11:35


GSM 900 和GSM 1800 分別不大,好似以前orange 年代, peoples, new world 和sunday 只有gsm 1800, 但coverage 同orange, one2free 和smc 差不多

但1800mhz 和2600mhz 就差好遠,smc 主要用1800mhz, 好多地方都收爆,csl., three 和cmhk 主要用2600mhz ,好多地方都收唔爆

TOP

我唔使快,係MTR車箱內上到網唔好LOAD空氣就得
boyo3 發表於 2017-9-15 21:36


好在我不是正價月費,只係$65.47 3.5G/months ,個價錢除時平過hello card  

其實csl. 如果比正價月費有d 唔低,因為價錢和three, smc 差不多,但二奶質素,好多野都比哂1010 .....

TOP

正考慮緊轉hkbn既smt定sun既csl.我港鐵站出入多,csl係港鐵真係收得咁差?本身用緊smt的,都滿意佢既接收同 ...
takeoto 發表於 2017-9-12 08:53


用過csl. 就真係會覺得smc 慢

但smc 起地鐵煩忙時間可以上網,速度同平時差不多

而csl 只係人多的地鐵慢,如灣仔, 金鐘, 尖沙咀, 佐郭, 彩蚊, 鑽石山

TOP

回覆 82# ronan


依家所有營運商都係 FDD 2100MHz.

TOP

回覆 75# kent1

2G "射程遠" 係因為低頻 (900MHz).
不過香港 3G 上 3HK CSL (900MHz) SMC (850MHz) 都有用到低頻.

TOP

好在我不是正價月費,只係$65.47 3.5G/months ,個價錢除時平過hello card  

其實csl. 如果比正價月費有 ...
ronan 發表於 2017-9-17 22:52



    你其實可以諗下 原來係6gb 唔駛錢12 個月 有72gb free
而家變左65*24 =1560 total 84 gb
俾多1560 多12gb 仲要多一年約
真係唔知為咩
我當你第一年唔駛錢 第2年你俾$1560做月費 一個月都成130蚊
好地地1年free 咪仲so

TOP

CSL快只不過係一D D地方 我用佢MTR 無一次係上到網

TOP

本帖最後由 ronan 於 2017-9-17 23:35 編輯
你其實可以諗下 原來係6gb 唔駛錢12 個月 有72gb free
而家變左65*24 =1560 total 84 gb
俾多1560  ...
yj5ng2fi4 發表於 2017-9-17 23:20


咁又唔係咁計

我本身用SMC 2.5G ,一個月要$236,每個月仲有機會爆500mb data($50),

而smc 個plan 仲有2 個月就完約,所以我smc 個plan 完左之後,可能會把smc 個no. 帶去csl.

咁即係話我個smc 個plan 本身$236, 完約去csl. ,就只係$65 一個月,仲要多1G

我用IPHONE 5之前用one2free ,當時係testra 年,網絡質素真係無依家咁差

依家csl. 同長X 樓一樣,要賺到最盡,一定要以最小的成本,去賺最多的錢返黎.........

TOP