員工唔識咁多野, 可以係公司系統不足, 培訓不足, 人工俾唔足等等


#65 一早有講
讀書叻就唔駛去做超市喇 ...
mo9394 發表於 2023-8-8 11:43



    其實現實生活來講我係好認同你既做法,知道對方能力有限仲教對方點做可以減少麻煩。但咁唔代表樓主有錯,唔搞清楚,呢D問題只會直出現

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2023-8-8 15:03 編輯
其實現實生活來講我係好認同你既做法,知道對方能力有限仲教對方點做可以減少麻煩。但咁唔代表樓主 ...
德國寶 發表於 2023-8-8 14:42


我真係無話過佢錯喎, 我話佢向CS 表達係無問題喎.

如果去電訊分店, 得到呢D 服務, 我覺得大聲D 嘈係可以, 佢地做唔好份內野, 嘈得合理.
去超市買電訊野.... em.... 無謂浪費自己的火氣. 你嘈到點, 人地都唔會入肉, 公司亦唔會覺得有乜大問題, 賣張咭賺幾蚊, 你叫佢駛好多錢培訓員工, 都係交下行貨出通告算.  客人無責任train 員工, 無責任要忍佢地, 不過投訴時講錯重點, 會自己浪費自己心機時間.


三個月之後換左批員工, 咪又有機會發生. 自己學識睇, 唔好一次過買幾張 (一定唔會重覆scan, 萬一真係電訊嗰邊出事, 又可以逐張退貨), 或者提佢唔好俾佢拍錯好過喇.

TOP

回覆 82# mo9394


    我會覺得係:他們兩邊都有問題!!  以事論事,張卡根本未啟用,簡簡單單換過張(白)卡俾我對他們的公司有什麼損失?!

TOP

你唔講我都唔知有d咁既事
我大大話話都買成五十張都有
未試過唔用得下次一張一張買即開用先
我試過投訴一次!
就係佢乜都唔識仲扮識
仲好唔客氣咁服務我
咪去投訴囉!寫封道歉信比我

TOP

開得門接得客
就要為個客解決問題
唔通吓吓要個客自己解決
咁職員仲有乜存在價值
"冇過機"係一個'普通情況
如百佳/3門市都冇考慮呢個情況
服務認知/態度都有問題

TOP

回覆 84# popo


    買過幾多唔重要,我買過百張卡添!!

問題在於他們的處理手法令人側目。

TOP

開得門接得客
就要為個客解決問題
唔通吓吓要個客自己解決
咁職員仲有乜存在價值
"冇過 ...
se126 發表於 2023-8-9 09:34



    我的路線圖:

家,金雞,家。
家,金雞,兆萬,金雞,家。
家,熱線,處理中

$33和時間付出了,換來一張廢卡加一肚子氣!

TOP

你唔講我都唔知有d咁既事
我大大話話都買成五十張都有
未試過唔用得下次一張一張買即開用先
我試過 ...
popo 發表於 2023-8-9 09:04

概率問題
有師兄買過百張都仍然無事
我買幾張後就出事    真係超黑仔   
我宜家對3hk卡都驚驚

via HKEPC Reader for Android

TOP

睇完你地D帖,我都想措位用下,上星期到百佳買嘢比錢時告知易賞錢會員,給八達通確認,收銀話無得咁確認,其實兩年前已用緊這方式,兩個新收銀都唔知.所以某程度上真的要多訓練,那些都是基本操作. 多謝大家花時間睇.

TOP

睇完你地D帖,我都想措位用下,上星期到百佳買嘢比錢時告知易賞錢會員,給八達通確認,收銀話無得咁確認,其實兩 ...
lauming 發表於 2023-8-9 11:35 AM



    根本就係唔想你攞易賞錢優惠

TOP