本帖最後由 mo9394 於 2023-8-8 15:03 編輯
其實現實生活來講我係好認同你既做法,知道對方能力有限仲教對方點做可以減少麻煩。但咁唔代表樓主 ...
德國寶 發表於 2023-8-8 14:42 
我真係無話過佢錯喎, 我話佢向CS 表達係無問題喎.
如果去電訊分店, 得到呢D 服務, 我覺得大聲D 嘈係可以, 佢地做唔好份內野, 嘈得合理.
去超市買電訊野.... em.... 無謂浪費自己的火氣. 你嘈到點, 人地都唔會入肉, 公司亦唔會覺得有乜大問題, 賣張咭賺幾蚊, 你叫佢駛好多錢培訓員工, 都係交下行貨出通告算. 客人無責任train 員工, 無責任要忍佢地, 不過投訴時講錯重點, 會自己浪費自己心機時間.
三個月之後換左批員工, 咪又有機會發生. 自己學識睇, 唔好一次過買幾張 (一定唔會重覆scan, 萬一真係電訊嗰邊出事, 又可以逐張退貨), 或者提佢唔好俾佢拍錯好過喇. |