回復 bababa1hk

Hemat 我試過唔得 一定要飛線
關機無飛留言  去唔到留言
著機無接電話  去唔到留 ...
rr24314 發表於 2015-6-26 20:18


請問點樣申請及取消所有來電飛線呢?收費如何?如要收費,係咪總之申請嗰個月扣咗錢,同一個月內做幾次申請和取消都得?

TOP

之前係在1010,one2free,sunmobile 上台的,mnp 走左之後,要90日先可以返去csl(one2free 系列)…但轉去PCC ...
bababa1hk 發表於 2015-6-30 09:25

啊!原來係CSL及其下系列自己公司嘅規定嚟!唔比人咁快轉返去自己台...所以就算係one2free轉去Hello(PCCW)或者係數記儲值都係要90日後先可以再mnp去返Hemat(CSL)!
經師兄一點我先明添

(Sent from HKEPC iPad app)

TOP

本帖最後由 rr24314 於 2015-6-30 14:07 編輯

回復 931 #jbnlok

我係電話到禁唔飛
要飛留言要睇番CSL prepaid個網

開留言179179 4 1  無試過取消。  $5 30日

TOP

回復 jbnlok

我係電話到禁唔飛
要飛留言要睇番CSL prepaid個網

開留言179179 4 1  無試過取消。  $5 30日 ...
rr24314 發表於 2015-6-30 14:06


  I guess Ching is talking about this info link:  

http://www.hkcsl.com/tc/csl-Mobi ... Voice-Mail-Service/

TOP

又係舊問題, 請問送個 1G 同  200 min 係唔係一開咭就有? 有無得用  code check?
今日買咗張紅色封面 hemat, check 到餘值有 $38, 打過 179179 之後都未上到網

TOP

本帖最後由 aok 於 2015-6-30 14:19 編輯
又係舊問題, 請問送個 1G 同  200 min 係唔係一開咭就有? 有無得用  code check?
今日買咗張紅色封面 hemat ...
martinnitram 發表於 2015-6-30 14:14



    我尋日开红卡,等咗半個鐘。

TOP

本帖最後由 martinnitram 於 2015-6-30 14:20 編輯
我尋日开红卡,等在半個鐘。
aok 發表於 2015-6-30 14:16


Thank, 請問係唔係會有 SMS?
見版友話呢隻過咗 5 月都仲有就膽粗粗試下

TOP

回復 gec

我問過CSL 佢話無conditional 飛去留言 只有全飛同唔飛
可能佢點我啦
你可以打去25123123問下 ...
rr24314 發表於 2015-6-26 20:27


Hi, Ching, have you tried the **67*  / **61* /  **62*

as shown at:  http://www.hkcsl.com/tc/Voice-and-Video-Services/  ??    

working or not?    

TOP

Thank, 請問係唔係會有 SMS?
見版友話呢隻過咗 5 月都仲有就膽粗粗試下
martinnitram 發表於 2015-6-30 14:18

    SMS會講明送200分鐘和1G

TOP

本帖最後由 martinnitram 於 2015-6-30 14:52 編輯
SMS會講明送200分鐘和1G
aok 發表於 2015-6-30 14:22


啱啱收到, 不過個 data 似乎去到 7 月 30 日


睇返舊文有得出中文, 但而家又似乎無咗. 不過係 website 到改做英文後, *109# 出返英文

TOP