提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果有朋友發現MK綠卡Nano Sim有貨
請報告一下
謝謝
想換

TOP

請問換完nano sim 後, 應該保留新卡套定舊有的卡套?

TOP

請問換完nano sim 後, 應該保留新卡套定舊有的卡套?
pauly2k2003 發表於 2016-11-6 01:23



    保留新卡套

TOP

本身唔係CSL上台客(儲值卡), 過冷河係唔係都要90日咁長

TOP

先前去門市問,冇貨叫我留聯絡電話。 等咗兩星期仲未有消息 ::(:

TOP

保留新卡套
misaki83 發表於 2016-11-6 02:05



    Thanks!!

TOP

先前去門市問,冇貨叫我留聯絡電話。 等咗兩星期仲未有消息 ::(:
rhino 發表於 2016-11-6 14:11


仲有張紅咭11月尾到期

TOP

仲有張紅咭11月尾到期
LKF 發表於 2016-11-6 15:15



    邊度有紅咭?

TOP

邊度有紅咭?
rhino 發表於 2016-11-6 15:23


以前買定mnp, 但而家唔需要

TOP