本帖最後由 c14101 於 2016-2-23 09:53 編輯
這張卡1 月份鴨記買 $80.
我用港行紅米, 當初擔心大陸機不能用 DOCOMO 的卡所以買這張, 不過後來見 DOCOMO 卡減了價所以又多買一張試下 , 方便與同行者一人一卡分開行時聯絡.
(另一貼再講 DOCOMO (umobile.jp) http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2269174)
在成田機場往日暮里的 Skyliner 上做 setting, 連埋 restart 5-10 分鐘搞掂, 還好.
這卡只用 Softbank 3G, 其實在東京市區 DOCOMO 同 Softbank signal 都係好強, 去邊道, 搭地下鐵都收滿格.
不過或者是 Easycall 的特性 , 由此至終都不會快,
(前作: Easycall 澳門 7 天上網卡包膠 http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=44&tid=2242280)
繁忙/非繁忙 速度 keep 住 1 Mb 左右, 一般通訊及上網等都夠用。
Ping 200+ ms. 我 check 過 IP address 是香港的.
|