有無人用緊 youclink?

想知有無人用緊youclink? 好唔好用?

youclink係ComNet 旗下產品

TOP

用緊 幾好
如果做左飛線 打youclink個號碼個app會有提示話係飛線call

TOP

下, 飛線黎架? 我仲以為真系可以將個固網電話放落手機到tim....

TOP

下, 飛線黎架? 我仲以為真系可以將個固網電話放落手機到tim....
dripcoffee 發表於 2018-9-21 10:44


請問師兄申請左未 ?

TOP

登記要實名,要上傳身份證住址.

TOP

登記要實名,要上傳身份證住址.
ze123 發表於 2018-9-21 12:45


youclink 個服務近似於 "固網". 所以我個人覺得假如佢地要求提供個人資料尚算合理. 現在香港大部份 "固網" 供應商 (如 comnet, HKBN 等等) 都有要求申請人提供個人資料. 否則日後轉台時如何証明個號係戶住本人.

TOP

咁我寧願飛線去數記 一機多號.

TOP

咁我寧願飛線去數記 一機多號.
ze123 發表於 2018-9-21 13:22


數記一機多號都係要比ID和地址証明. 只係數記公司比較大間和知名度高好多. Youclink 即係 comnet. 其實 voip 佢做左好多年收費都好平. 明顯係中資背景的公司. 信唔信得過就....

// Quotte //
如 想 使 用 你 嘅 現 有 香 港 流 動 或 固 網 電 話 號 碼 作 為 附 加 號 碼 , 請 親 臨 SmarTone 門 市 登 記 。 並 請 帶 同 你 嘅 香 港 身 份 証 / 護 照 同 埋 地 址 證 明 ( 最 近 3 個 月 發 出 ) 以 核 實 身 份 辦 理 相 關 手 續 。
// Unquote //

PS : 我個人係 comnet 其中一個小客戶

TOP

本帖最後由 ze123 於 2018-9-21 15:04 編輯
如 想 使 用 你 嘅 現 有 香 港 流 動 或 固 網 電 話 號 碼 作 為 附 加 號 碼 ,


唔使加啦,飛綫唔使身份證住址證明咁煩。旅行一樣免漫遊費接聽。

TOP