請問 香港境內 接收 "大陸聯通"

本帖最後由 jj999c 於 2020-5-8 11:16 編輯

hi   各位老友
有7head  "港島" 朋友, 佢急接連  大陸聯通  
請問, HK 在什麽地點, 可以收到?
希望, 真系 "容易"  去到
thanks

ps
1. 以前赤柱有地方我收到聯通
2. 叫過佢去 "上水廣場" , 搭lift, 上十幾20樓試下
3. 落馬洲就一定得....

再ps. 唔知點解佢咁急....
thanks

TOP

本帖最後由 格拉底 於 2020-5-8 10:59 編輯

自己揸車就去邊境位置,如果坐車去上水廣場試唔得,就落去坐55K去沙頭角禁區前落車
應該收到
利申:住沙頭角,用緊3仔同聯通

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 3# 格拉底

thanks

My 7head friend has NO car

TOP

坐東鐵去落馬州或羅湖站再原車返回啦。

TOP

坐東鐵去落馬州或羅湖站再原車返回啦。
whitelove1 發表於 2020-5-8 12:19


清明過左,關又未通,冇車喎

TOP

坐巴士去深圳灣/流浮山, 但記得唔好過關,否則....

TOP

回覆 7# 1個閒人

只要唔帶回鄉證,「應該」會彈返香港既。

TOP

如果港島搭船去蒲台島玩應該方便過去落馬洲

TOP

本帖最後由 JeremyYim 於 2020-6-7 23:46 編輯

天水圍,濕地公園,米埔,機場近港珠澳大橋地方,流浮山,香園圍。。。

(P.S.上次搭飛機翻香港,飛機降落前一直到離開跑道都收緊中國聯通4G)

實在唔得,去深圳灣一定收到,巴士站搞定佢原車翻香港

TOP