有消息指聽日7:00am 富士電視台話muse會休止解散
->復出可能(等南條腳好返
source: FACEBOOK lovelive吹水 ...
sapphire4890 發表於 2016-4-4 22:53

不嬲都冇話解散(好似係)
不過冇新歌 冇新one man live
連SIF感謝祭都比左水團啫

TOP

回覆 91# 格鬥熊
唔知啦,坐等聽日消息
雖然係生命既動力,但都希望各位唔好睇唔開⋯⋯(聽講有人發起集體跳。。。

TOP

回覆 88# 格鬥熊
差成一秒.....
可能arena會好啲
2階席山頂位好恐怖
AA開場個下爆炸嚇到

TOP

回覆  格鬥熊
唔知啦,坐等聽日消息
雖然係生命既動力,但都希望各位唔好睇唔開⋯⋯(聽講有人發起 ...
sapphire4890 發表於 2016-4-4 23:39


   新田恵美 vs. 新田恵海?

TOP

回覆  格鬥熊
唔知啦,坐等聽日消息
雖然係生命既動力,但都希望各位唔好睇唔開⋯⋯(聽講有人發起 ...
sapphire4890 發表於 2016-4-4 23:39


跳是指跳抗
定上 IFC ?

PS 有留意開運動會知 , 腳傷咁長時間好難完全康復

TOP

回覆 95# usei
跳哈里法塔/ICC
今朝個tv programme都無訪問...哎哎
一場假歡喜
Anyway, 腳傷左好多年,唔係好知官方想點 lol
如果真係會復出,水團可能淪落為過渡期/陪襯品
Unless 走唔同風格(我淨係聽過1st single, 覺得根本係同一風格

TOP

回覆 96# sapphire4890

動畫威力好大
播出後
水團的情況可能完全唔同

要多元化可能 Arise 同妹妹們出道會更好

TOP

回覆 97# usei
有道理 觀望下先
但新故事吸引到新一群觀眾(我覺得)...如果arise做到另一個劇情線 成件事就變得好有趣

anyway, 新田單野搞到滿城風雨

TOP

回覆  格鬥熊
差成一秒.....
可能arena會好啲
2階席山頂位好恐怖
AA開場個下爆炸嚇到 ...
gundamseed46 發表於 2016-4-5 09:35


AA開場個下爆炸...... day1 LV完全是只有爆鼙...... 我以為有野燒左

day 2 LV 先睇到下煙火

TOP

有消息指聽日7:00am 富士電視台話muse會休止解散
->復出可能(等南條腳好返
source: FACEBOOK lovelive吹水 ...
sapphire4890 發表於 2016-4-4 22:53

望下不許摸個Lovelive感謝祭,一個μ's既人都冇,但水團全員出席
水團紅都未紅,都唔知感謝乜野
http://lovelive.bushimo.jp/thanksgiving_detail/stage/

TOP