回復 1000# usei

弱點準確位置應該係佢塊面附近幾支石,直接打面冇咁痛的
另外如果生左瘡(有寄生)的話,打佢左面會計打中瘡,冇咁痛,要打右邊面過少少支石

以我自己打,打中弱點扣68x~8xx,打唔準的話得2xx~3xx,自己睇數字可以知道大概打邊個位

其實唔慣用TPS mode的話都可以用返auto lock黎打頭,不過就要用初期招直線火玩跳射,簡單好多,只係冇爆炎咁大力,適合唔鐘意用TPS mode成日調整角度人士使用

TOP

當然係用法杖打啦

你有學到火法招定位爆炎的話,只要一開始你夠膽行埋去佢度,就可以LOCK到佢腰位 ...
ken9999 發表於 2012-7-11 18:27

Thanks!真係好有用,我打火龍由 30mins. 縮到 10mins. 搞掂,終於開到新版圖
依家用下用下,發覺法師真係幾安全,其實幾好用,同埋好似冇咁高操控要求,可能我只能夠玩法師

TOP

TOP

今日我在 RC 語無論次的東西




附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

TOP

試問中左 boss 既捉技,例如隻 グワナーダ 既蚶技,係咪可以 chok 得甩架?我 chok 左好耐,都係睇佢表演夾到死為止……

TOP

試問中左 boss 既捉技,例如隻 グワナーダ 既蚶技,係咪可以 chok 得甩架?我 chok 左好耐,都係睇佢表演夾 ...
honor_bsk 發表於 2012-7-13 12:06


グワナーダ果招唔得
佢啲靚(觸手)先得
其實唔係亂chok 而係不過轉個方向制
石熊嘅捉同伸縮龍嘅暈都係咁解

TOP

回復  zeroipm
仲差張專用椅未買
proing 發表於 2012-7-13 04:23

買左都無位放, 所以我拆左果六條柱

TOP

回復 1006# honor_bsk

正路 noraml 沙漠 boss 是不會一下秒殺
請提升防具 , 高防的防具是易買 , 反而高攻才難買

法師是要保持 HP 常滿

TOP

回復 1006# honor_bsk

沙蟲同rock bear投技冇得解,所以先話佢係指令投
hard mode中左的話FO滿血都要等人救都得

觸手我記得只要禁跳就可以甩到,不過跳起之後要禁迴避走開,唔係跳高之後原點落返去又會俾佢捉多次,我做過呢d蠢事

FO做攻擊手的話的確係幾安全,一定安全過HU先,不過如果做補助型FO的話就大大鑊,要埋boss身邊照顧班HU的話,個畫面真係會好亂,血薄成日死左都唔知乜事…好似中左火龍搖頭之後得返唔夠40血飛左落溶岩度、零距離食蜘蛛飛碟之類,我琴晚全部中晒…

TOP