bibilubi 當前離線
進階會員
玩PSO2並5係真係打緊機... in progress.. urcly0 發表於 2012-7-15 10:39
TOP
stupidstone 當前離線
初級會員
urcly0 當前離線
中級會員
stupidfung 當前離線
模擬3D,但用上舊式藍紅眼鏡。長時間用會幾辛苦。 老實,正正式式買一個3D螢幕連偏光3D眼鏡,冇咁傷眼。 ... Poko 發表於 2012-7-15 12:21
Poko 當前離線
用緊SONY PS3隻3DMON 用side by side 出3D stupidfung 發表於 2012-7-15 13:30
zeroipm 當前離線
世界沒救了
差5多最後階段... 一日就咁過去左 urcly0 發表於 2012-7-15 17:38
shingzhk 當前離線
集齊1SET 依家仲差背景 urcly0 發表於 2012-7-15 23:39