早排D Fd放棄哂
但而家又有個fd下海, 陪佢刷等中

呢個又捱到幾耐

TOP

回復 1140# bidbid1000

never mind
見到有時有地雷,你放的?冇睇到有咩用...

TOP

回復 1141# shingzhk


頂5順通常都係d冇日文底子又冇fd陪果d

TOP

回復 1142# 08ms
我走TRAP線 無點高弱點射擊
睇呢度清楚Dhttp://www.nicovideo.jp/watch/sm18307477
我未夠射擊用把9星步槍每個彈起地雷炸弱點4~5000*3倒

TOP

本帖最後由 shingzhk 於 2012-7-17 21:22 編輯
回復  shingzhk


頂5順通常都係d冇日文底子又冇fd陪果d
urcly0 發表於 2012-7-17 21:10

上次果D, 原本見佢有3個,就帶佢地起左個頭
比佢地自己一team 岩岩好, 久唔久帶打BOSS 唔算放置Play
結果齊齊giveup

今次,轉job同佢慢慢玩

估唔到已經捱到25LV ,之後係素子地獄
去到30LV 可以做打BOSS戰力

TOP

比堅尼

TOP

比堅尼
proing 發表於 2012-7-17 21:33

好似唔係聽日改版開

TOP

回復  08ms
我走TRAP線 無點高弱點射擊
睇呢度清楚D
我未夠射擊用把9星步槍每個彈起地雷炸弱點4~5000*3倒 ...
bidbid1000 發表於 2012-7-17 21:15

感覺遲早會NERF...

TOP

有無ching係ship2 ?

TOP

回復 1144# bidbid1000
我個RA都諗緊點樣加點
TRAP呢家野,感覺上平時好難會用到?

TOP