搵個高手槍兵幫我睇下咁配惦5惦, ok我就上技樹架喇

http://pso2ss.6.ql.bz/hunter/ind ... 000110000000000000C

打防10係為左用我劍set果套防具...

TOP

搵個高手槍兵幫我睇下咁配惦5惦, ok我就上技樹架喇



打防10係為左用我劍set果套防具... ...
urcly0 發表於 2012-7-24 15:24

個人玩HU時3把武器也會玩(不過後來差不多都只是拿大劍
ステップアタック<<這個個人認為必學就是...

TOP

回復 1352# Ming3825


因為我5打算升全gear...所以只打算精一項
不過槍gear技樹可以升埋自在槍gear...
但個人不太喜好自在槍既攻擊pattern....所以選擇放棄

TOP

TOP

搵個高手槍兵幫我睇下咁配惦5惦, ok我就上技樹架喇



打防10係為左用我劍set果套防具... ...
urcly0 發表於 2012-7-24 15:24




新兵出擊! 求好用COMBO
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

今日係B-30識到隊English Team,長期stay係B-30

佢地仲話遇到唔少HK players,有冇C Hing見過?

TOP

大劍Gear 好好用耶
無需combo, 斬幾刀後上2~3LV Gear 一路出煩惱風
一刀變三刀, total 九刀, 乜卒都死

TOP

大劍Gear 好好用耶
無需combo, 斬幾刀後上2~3LV Gear 一路出煩惱風
一刀變三刀, total 九刀, 乜卒都死 ...
shingzhk 發表於 2012-7-25 00:28

上滿GEAR玩RAISING EDGE
用來打石熊/火龍/雪象也爽到爆= =++
還可以用這招跳上雪象身上怒斬= =++

TOP

今日係B-30識到隊English Team,長期stay係B-30

佢地仲話遇到唔少HK players,有冇C Hing見過? ...
冷酷雙子 發表於 2012-7-24 23:40


我應該Team過佢把,但好似得一位會用英文。

TOP

差 D 單挑過到帶人打變形機械人

臨尾香
再去就秒殺左 (剩好少 HP)

TOP