有冇人係10船,得閒搵下我一齊玩
name:saberlilyc

TOP

呢幾日開始衝野
感覺係.......

TOP

呢幾日開始衝野
感覺係.......
闇之羽 發表於 2012-7-25 13:44

可以在GAME中這樣做就好

TOP

回復 1362# 闇之羽


差在未中爆個mon

TOP

呢幾日開始衝野
感覺係.......
闇之羽 發表於 2012-7-25 13:44

我覺得連續失敗得幾次就好停 第日再衝過 隻game絕對有隱藏既機率系統
好果時拎乜鬼去衝都可以直上,一衰由+7跌到+3無限loop
開雞了

TOP

有無用緊美少女杖 ?

update 個影唔該
買唔到都想有得睇下

TOP

有無用緊美少女杖 ?

update 個影唔該
買唔到都想有得睇下
usei 發表於 2012-7-25 14:54


tommy有支
你睇下佢肯唔肯割愛

TOP

有無用緊美少女杖 ?

update 個影唔該
買唔到都想有得睇下
usei 發表於 2012-7-25 14:54

呢把野扑怪果陣會有叮叮聲 中間個心仲會轉 好過癮

TOP

回復 1368# bidbid1000


    直情係一支嬰兒玩具

TOP

自製垃圾一件, 只用了50萬

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP