本帖最後由 shingzhk 於 2012-8-2 17:31 編輯
關唔關地域事?
我覺得冰域及地下好難出FO防裝。
Poko 發表於 2012-8-2 17:04

未出,係指根本冇呢樣野存在
http://wikiwiki.asia/pso2/index. ... F%A5%A2%A1%BC%A5%E0

而且對比其他部位,FO可用既防具都少得可憐

TOP

未出,係指根本冇呢樣野存在


而且對比其他部位,FO可用既防具都少得可憐 ...
shingzhk 發表於 2012-8-2 17:30


唔難得打咁耐,都冇乜出過法防。

TOP

FO 9星防具好似無得揀,指定係果2件……我原本打極都冇,去 myshop 買,點知到我夠法防裝果陣,已經連打好幾件出黎……

TOP

我見到有D玩家,響平常版圖出 boss 果陣會發訊息出去,同時幫其他玩家定位同埋個 boss 係乜都講埋。想問係點做架?有 boss 齊齊輪好過癮

TOP

TOP

本帖最後由 honor_bsk 於 2012-8-2 20:34 編輯
回復  honor_bsk
wiki有講~~
proing 發表於 2012-8-2 20:22

原來係要自己打,冇得自動彈出黎……有時真係覺得D人好神,可以一路閃 boss 一路打字……
其實係咪可以預先 set wild card,等我禁 ctrl+F? 直接出?

TOP

本帖最後由 凍檸茶 於 2012-8-2 23:42 編輯
原來係要自己打,冇得自動彈出黎……有時真係覺得D人好神,可以一路閃 boss 一路打字……
其實係咪 ...
honor_bsk 發表於 2012-8-2 20:32



    可以~這裡有教學
http://tieba.baidu.com/p/1716509354

TOP

即係感
而家有D新既emergency 玩守護水晶,成功既PSE up率增加
搞到我一場雪地探索爆2次 10min+ 既burst, 仲一路More! More! More!
一場由38LV尾 => 40LV, 睇下官方會唔會改下呢方面

TOP

即係感
而家有D新既emergency 玩守護水晶,成功既PSE up率增加
搞到我一場雪地探索爆2次 10min+ 既b ...
shingzhk 發表於 2012-8-3 01:32



勵起水晶任?

TOP

即係感
而家有D新既emergency 玩守護水晶,成功既PSE up率增加
搞到我一場雪地探索爆2次 10min+ 既b ...
shingzhk 發表於 2012-8-3 01:32


守護水晶不嬲都有

Rare發現

TOP