個貼係邊買,買幾多錢??
仲有多個問題,有冇其他動畫??
本來諗住今個月自己整圖去貼部S9個面...而家睇來唔使先己整LU..

TOP

原帖由 ronald 於 2008/12/1 10:25 PM 發表
材料: eeepc x 1
打橫既A5 Jumbo Cardass x 1 (只抽到小優)
Wallpaper x 1
765988

把Cardass用雙面膠紙貼上去就造好外形.
765989

Wallpaper就用呢張

765987


765986

本來 ...


巨型此方
諗起版友 "isar" 個頭像

TOP

原帖由 killerkillua 於 2008-12-2 00:30 發表
個貼係邊買,買幾多錢??
仲有多個問題,有冇其他動畫??
本來諗住今個月自己整圖去貼部S9個面...而家睇來唔使先己整LU..

http://www.carddas.com/carddas_com/character/#jumbo

TOP

我想要第四幅既 wallpaper

TOP

原帖由 Rozen 於 2008-12-2 13:03 發表
我想要第四幅既 wallpaper

請善用搜尋功能
係偽基: 泉此方

TOP

原帖由 ronald 於 2008-12-2 13:40 發表

請善用搜尋功能
係偽基: 泉此方

謝謝,找到啦~

TOP

我部u1010 打算水銀改

TOP

原帖由 低調的單身男 於 2008-12-3 00:21 發表
我部u1010 打算水銀改

你的 u1010 是黑色 or 白色?

TOP

原帖由 t1174-3 於 2008-12-3 13:38 發表

你的 u1010 是黑色 or 白色?

後悔,買錯左黑色
不過我會先貼白色底,然後黑色剪影水銀燈

TOP

我打算用轉印紙整上去張 保護膜 上,然後再貼上去部機度

[ 本帖最後由 低調的單身男 於 2008-12-3 20:10 編輯 ]

TOP