本帖最後由 0186 於 2015-3-8 22:00 編輯
(純討論)
河馬兄講得合理
有部份歌手的確live時打call/光棒禁用 eg.Kalafina, 梶浦由記 live
其實點解多左咁多人會call?
1.一來電光棒平左/多左人有
2.另外有人會發起練call/出call book
3.仲有就係近幾年作曲曲風/MV 加入拍手,舞蹈,動作. Live 時歌手/dancer亦帶頭引call
4.作曲方面為了迎合live時氣氛更好, 有大量打call位(一來比歌手小小休息/結他solo,日後出live 碟時觀眾都是一場live的參演者)
前幾日有人問, 留意到にんじゃりばんばん, 睇返場live, 全場一體感的應援
https://www.youtube.com/watch?v=2v_b1FlEUJM
台下打CALL亦看到台上的表演, 當然係會影響後排觀眾視線(場地問題),打call原先就是歌手不在唱歌詞/一句最尾的部份呼應, 但因為多左人用自己方法/加左好多會cover左歌手表演的人聲(這問題在加深...)
講求'一體感', 原意更易令自己/跟隨會場氣氛, 不過適可而止, 大前題不影響另的觀眾/表演者 |