未有或損失了無線電就要靠聲音了?
toylet 發表於 2015-5-10 23:34



    無線電受損

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

小人無睇個套動畫, 只兮估估下....
toylet 發表於 2015-5-10 23:37



    小弟亦未補該套動畫 ,應唔應該今晚通宵補翻佢!?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

又要貼這個

https://www.youtube.com/watch?v=hPK5KDCGF7g

在有無線電前, 都係用叫 ... 但係再遠D 時, 就會用旗同埋音樂
https://www.youtube.com/watch?v=7vlcuvrM1po

TOP

話說法國二戰當年有歐洲最強陸軍之稱,都係衰係無線電手上

TOP