咁嘅邏輯不如下次動漫節開個 咲-Saki- 麻雀大會
smoke_cheese 發表於 2015-6-4 12:31


如果係我一定報名架

TOP

大眾化⋯⋯
不是大眾化節目改個「動漫展」名比佢咩

TOP

回覆 5# cpk

其實C3都開始變散貨場啦,不過散D貨可能對口味d......香港咁GE租金唔搞散貨場仲搞到乜? 新加坡AFA係好正ar,但人地政府肯科水先得......

TOP

回覆 11# 河馬仔

租隔離灣仔運動場搞大運動會

TOP

回覆  cpk

其實C3都開始變散貨場啦,不過散D貨可能對口味d......香港咁GE租金唔搞散貨場仲搞到乜? 新加坡 ...
victorchuk622 發表於 2015-6-6 04:52

其實AFA都有野散貨, 因為有見面簽名會,
最合理的篩選限制就係買野.
(最少要增加難度而不是徹夜完勝)

我買既SAO2既野係C86產品, 即係舊野.
我在川原的簽名會(香港)都和せんせい講件野係C86但係在新加坡買的.

TOP