AFAworld member是一年的, 下年(希望)會係台灣/香港有份開AFA?
到時咪可以member提早買票?

TOP

回覆 10# ronald

我去買牛奶都唔買豉油~~~XD

TOP

回覆  ronald

我去買牛奶都唔買豉油~~~XD
ruri1234 發表於 2015-9-23 08:50


    牛奶?

TOP

回覆 13# ronald

上年我都買左的士多啤梨味牛奶

TOP

回覆 11# 0186

唔覺得香港會有份開AFA

TOP

AFAworld member是一年的, 下年(希望)會係台灣/香港有份開AFA?
到時咪可以member提早買票? ...
0186 發表於 2015-9-23 08:14


介紹:

http://animefestival.asia/afa/
"AFA是東南亞最大最多人參與的J-POP文化活動."

咁香港算唔算東南亞先?

TOP

介紹:


"AFA是東南亞最大最多人參與的J-POP文化活動."

咁香港算唔算東南亞先? ...
ronald 發表於 2015-9-23 21:07


地圖上來說...唔算...?
如果係AFA上海, 咁我估又真係好有機
眼見Miku Expo都已經在上海有了...  睇來AFA, Lantis, ASL 應該唔遠了

TOP

地圖上來說...唔算...?
如果係AFA上海, 咁我估又真係好有機
眼見Miku Expo都已經在上海有了...  睇來AFA, ...
0186 發表於 2015-9-23 22:21



Lantis及兄樣已經在上海舉行過.

TOP

Lantis及兄樣已經在上海舉行過.
ronald 發表於 2015-9-23 23:33


係bo........ 忘記左tim
年尾/下年 有冇d大野肯定左會有?
ASL(已有?)

TOP

本帖最後由 ronald 於 2015-9-24 20:20 編輯

其實新加坡搞手今年在印尼之前參與了悉尼的活動.
http://www.smash.org.au/

所以在香港開AFA不是不可能

TOP