上引水產<好失望, 早上店都沒開 (誰說是台版築地?)
松山機場< 雖然未去過, 但上次在花博公園睇螺旋槳飛機係頭上低飛,降落
>台北animate都搬左好耐.... 但地點更好, 近返台北車站, 有好多飯店就在附近, 飯店行過去,買完野放飯店, 又出去買過.........
>去咁多次台灣, 就是沒喝過50嵐, 玩台灣game好多fd都推50嵐
>>現在幾間航空公司都飛台北平緊, 估3月有捷運搭(桃園>台北), 會更多機會去?
>桃園T2貴賓室好廢(細+太新).....建議去EVA貴賓室(買商務就得了 ), 有自助餐, illy 咖啡, 某大牌子三文治, 黃金番薯, pizza, Mövenpick雪糕......... |