本帖最後由 ronald 於 2016-12-14 00:11 編輯

2016年12月4日 (陰 - 心理陰影)

今日食完早餐行過去台糖animate. 本來水瀬いのり有渡し会, 因為個小小小攪到乜都冇.
呢張相呢個時間應該大把人排隊.


又行台北地下街. 呢個鐘數舖頭陸續開, 比昨日好 (昨日太早)
肉, 全部都係肉.


女主角威能, 咁都走得甩


今次從Y28行番去Y1再行去中山食鰻魚飯, 星期一休息, 今日係最後機會.
其實都係諗起HTT既歌詞
1, 2, 3, 4, GO, HA, N!
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 ronald 於 2016-12-13 06:22 編輯

4/12

食完行路上雙連, 反正中山地下街一直只行過台北至中山, 中山至雙連從來未行過.
然後坐捷運去西門.

(當然係在中山從紅轉綠, 不可能是在台北從紅轉藍, 行死人)

去到西門町, 間KT動漫執左, 不過畀我搵到...

D聲優去到台灣都會喝的奶茶, 聽說在這些地方流連可以遇到聲優喔. (謎之聲: 請不要FF)
拿著奶茶行萬年. 行完西門就去101.

http://www.lisani.jp/0000038015/

全體和豊崎愛生唱春風好正.
iM@S CG完左之後冇時間嗌アイマス最高, 到三本〆之後才有時間嗌.
根據昨日爆帶經驗, K姐唱完Light My Fire都冇銀帶就知出事, 結果用→unfinished→黎finish. 很微妙.

MC黎講, 桐子唔得唔關中文事, 係歌手講得太多桐子消化唔到譯唔切.

諗番起Sound! Euphonium 2時黒沢介紹角色時講左角色名, 聲優和担當樂器(好記得係加藤葉月)就停左. MC就話"咁咋?" (それだけ?)
黒沢話擔心他們譯唔哂才逐少逐少講.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 ronald 於 2016-12-13 22:51 編輯

4/12

今晚睇完又去臨江街搵宵夜, 昨日既山雞肉串燒抵食夾大件(35蚊一串, 100蚊3串), 又encore.
其他檔既100蚊3串都冇佢咁大, size似香港D掃街舖.
在香港D錢去哂租度冇啖好食, 就算有"桂林夜市", 35蚊新台幣都畀唔到咁大串.

見有蚵嗲賣就買左一個食.

2年前見有人刨花生糖捲潤餅, 今年想食. 加雪糕, 不要香菜.


行過見到舖頭有肉圓賣就叫了一客. 因為我好在意肉鬆遙 (繁簡轉換出左問題) 點解會喜歡吃肉圓. 不過我忘記了"不要香菜".


P.S. 肉鬆遙和巨人愛生一齊去過九份.
P.S.2 有D歌手除了一兩句國語, 竟然會講台語 (感謝, 肉圓)
P.S.3 呢兩日都早出晚歸.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 ronald 於 2016-12-14 00:11 編輯

2016年12月5日 (晴)

リスアニ! Live Taiwan完滿落幕, 我都係時候回香港.
歌手送禮方面, 星期六最多人送畀内田真礼; 星期日係新田恵海.

在酒店check out之後就最後一次行animate. 申請左張會員證.


北門既真身.


兩年前有人介紹我去上引水產, 所以我今日去.
北門 -> 松江南京 -> 行天宮


過了行天宮, google地圖指向前行, 我選轉右順着公路行去上引水產
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

5/12

個魚市場不小不大, 搵D海鮮黎食,


不過因為太飽了(低估), 所以買甜品唔買魚生.
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

5/12

還有一段時間才回台北車站坐國光. 坐捷運遊車河, 咁呢幾日就坐哂5條顏色線.
未去過台北小巨蛋.


睇google街景時好在意文湖線過左中山國中就有個髮夾彎, 而且仲急斜落地底, 所以要親身望望.
松山機場和大直係地底站, 要到劍南路才架空.
坐回頭車回松山機場送機 (誤


跟住回台北車站入機場.

成功需父幹, 但今次係最後一次.
咁早入機場為左入貴賓候機室休息食野充電. 這是桃園開左貴賓室後第一次也是最後一次入.
以後想繼續用就要大量簽帳 (哪有錢___

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

多謝分享, 唔係杯50嵐以為你去左日本

TOP

總結:

基本上台灣人超幸福, 有店特, 有日系活動, 有日貨 (リスアニ! 可以在通路市場買到)
香港都係得大時大節(C3, 動漫節)才有D似樣既野; 連新加坡自家製既都有聲有色, 還和罪大合作.

P.S. 話說香港罪大Music乜叉AFL消息都未有, 又唔畀人訪客留言. 好驚會在香港出現一個小小小搞到冇得睇.

(聽說台灣那個恐嚇水瀬既就是因為fanpage不回應他的message)

TOP

多謝分享, 唔係杯50嵐以為你去左日本
happyhehe 發表於 2016-12-13 23:56


[吐糟]有邊張相會覺得我去左日本? (部長除外)[/吐糟]

TOP

上引水產<好失望, 早上店都沒開 (誰說是台版築地?)
松山機場< 雖然未去過, 但上次在花博公園睇螺旋槳飛機係頭上低飛,降落
>台北animate都搬左好耐.... 但地點更好, 近返台北車站, 有好多飯店就在附近, 飯店行過去,買完野放飯店, 又出去買過.........
>去咁多次台灣, 就是沒喝過50嵐, 玩台灣game好多fd都推50嵐

>>現在幾間航空公司都飛台北平緊, 估3月有捷運搭(桃園>台北), 會更多機會去?

>桃園T2貴賓室好廢(細+太新).....建議去EVA貴賓室(買商務就得了), 有自助餐, illy 咖啡, 某大牌子三文治, 黃金番薯, pizza, Mövenpick雪糕.........

TOP