原帖由 hold_find 於 2008-11-21 00:54 發表

你指中日歌詞混合果首?




[ 本帖最後由 ronald 於 2008-11-21 08:53 編輯 ]

TOP

原帖由 ronald 於 2008-11-21 08:51 發表



首歌幾好聽吖
只要係佢地唱我都覺得好聽

TOP

原帖由 hold_find 於 2008-11-21 00:54 發表

你指中日歌詞混合果首?


真係好 MOE
點解巴黎站、聖保羅站有人放片,香港站無

TOP

好想聽佢唱god knows

TOP