一般生意 要 守得住開頭幾個月 先 做得落去 啦....
Anyway, 做潮流嘢有啲冒險! ...
toylet 發表於 2015-9-30 23:25 
從嚴格黎講我係0成本的
反倒是想做響個名先
如果大公司有 你根本唔洗做
樓主要做的(我認為) 就系要做到大公司做唔到/做得不好的地方
去鑽探 人 ...
find72 發表於 2015-9-30 23:50 
我無咁偉大
基本上我由細到大就買開ACG呢D野,做過學生哥,比信和黑店坑過,到而家找到平貨源,知邊D係目標客仔咁姐
其實我打的目標係無信用卡/唔鐘意用信用卡比錢網上購物個批,地點我都SET新界,最大原因係呢類野太集中係信和,搞到全部人都焗去信和,呢個係專FOR埋唔想下下出信和的個批懶人
如果由日本寄反黎果陣SET買家地址
應該做到(表面上)免運費
pasupasu105 發表於 2015-10-1 00:02  呢樣野你問樓主
但我覺得無可能 點解自己想XD
find72 發表於 2015-10-1 00:10 
無可能啦⋯⋯原因有好多,但最主要原因係怕人走數,咁我就食得X啦
順帶一提,今日好成功捉到一個客仔,比左第一個客的優惠,叫賺左$10 |