比個建議你
去參考下yesasia 個價
事關佢地買滿200上下就會包郵送到府上
find72 發表於 2015-9-30 15:53



    點可以用大公司營運黎同樓主果種小本經營拉埋黎講

TOP

可以好低人工, 低過最低工資
AntaresFusion 發表於 2015-9-30 17:54



    低過最低工資係我比人告
等試左第一水睇下點先

TOP

我個人之前都做過類似的事
都幾多人搵我係日本買野反黎
個價都做得好低,至在可以收反少少
但係做做下就好多新客走數
所以現在都係幫某幾個同熟人搞算
我就固定某幾個地方交收或做野去開果頭就交貨
算叫做經驗談

TOP

請問樓主日本同人CD能代購嗎?例如:茶太果類

TOP

請問樓主日本同人CD能代購嗎?例如:茶太果類
oneoso 發表於 2015-9-30 20:19

你有名的我可以同你搵,但同人CD有機會係無係正常巿場流通,未必咁易搵甚至未必會搵到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 find72 於 2015-9-30 23:54 編輯
點可以用大公司營運黎同樓主果種小本經營拉埋黎講
pasupasu105 發表於 2015-9-30 19:51



    如果大公司有 你根本唔洗做
樓主要做的(我認為) 就系要做到大公司做唔到/做得不好的地方
去鑽探 人無我有 先有可能成功
現代人 多數怕麻煩 一條龍就最好(最小我系)
大公司就系捉正呢一點 你睇中我又有 信用卡比錢 網上KO 足不出戶 準時付運 多好

TOP

如果大公司有 你根本唔洗做
樓主要做的(我認為) 就系要做到大公司做唔到/做得不好的地方
去鑽探 人 ...
find72 發表於 2015-9-30 23:50



    如果由日本寄反黎果陣SET買家地址
應該做到(表面上)免運費

TOP

如果由日本寄反黎果陣SET買家地址
應該做到(表面上)免運費
pasupasu105 發表於 2015-10-1 00:02



   呢樣野你問樓主
但我覺得無可能 點解自己想XD

TOP

一般生意 要 守得住開頭幾個月 先 做得落去 啦....
Anyway, 做潮流嘢有啲冒險! ...
toylet 發表於 2015-9-30 23:25

從嚴格黎講我係0成本的
反倒是想做響個名先

如果大公司有 你根本唔洗做
樓主要做的(我認為) 就系要做到大公司做唔到/做得不好的地方
去鑽探 人 ...
find72 發表於 2015-9-30 23:50


我無咁偉大
基本上我由細到大就買開ACG呢D野,做過學生哥,比信和黑店坑過,到而家找到平貨源,知邊D係目標客仔咁姐
其實我打的目標係無信用卡/唔鐘意用信用卡比錢網上購物個批,地點我都SET新界,最大原因係呢類野太集中係信和,搞到全部人都焗去信和,呢個係專FOR埋唔想下下出信和的個批懶人
如果由日本寄反黎果陣SET買家地址
應該做到(表面上)免運費
pasupasu105 發表於 2015-10-1 00:02
呢樣野你問樓主
但我覺得無可能 點解自己想XD
find72 發表於 2015-10-1 00:10

無可能啦⋯⋯原因有好多,但最主要原因係怕人走數,咁我就食得X啦


順帶一提,今日好成功捉到一個客仔,比左第一個客的優惠,叫賺左$10

TOP