只去企業可以下午先入場現場買票
wai_hk 發表於 2023-12-7 22:37

唔知依家係點
以前企業好早賣完D貴野
下午2點已經冇乜野賣,跟住我就去睇cosplay

TOP

本帖最後由 HAKAIDER 於 2023-12-8 12:02 編輯
係好辛苦
夏季熱到死
冬季好凍
全部都係室外排隊
同埋依家有booth,已經好少人氣畫師係淨係會場內先賣 ...
vinsai 發表於 2023-12-7 22:15


無論去comiket 和Wonder Festival 要排頭位入場買野都是一班戰鬥...................

冬季要在場外吹幾粒鐘風

夏季最誇張聽過一位水貨佬講, 試過有一年場内出現因太多人抖氣呼出的熱力引至的煙霞

仲要拎住買左果d野係場内走來走去影相

comiket 算好了, 同人誌只係重, WF 的話買首辨模型一盒二盒班水貨佬真係要拉行李箱or 車仔的

2020 年WF winter.............坐始電經南船橋轉車去幕張, 那一年要近AM 10:30 先入到場内

AM 4:00 起身 > JR 始電 > 入到場内也拆騰了足足6 小時, 還未計之後的活動

如果你影埋場外cosplay 玩到PM 4:00 收場先走真的是一整天勞動

TOP

係好辛苦
夏季熱到死
冬季好凍
全部都係室外排隊
同埋依家有booth,已經好少人氣畫師係淨係會場內先賣 ...
vinsai 發表於 2023-12-7 22:15


幾個攤位賣到幾多吖...
不過有啲就出コミケ會場限量版引下你買咁~

TOP

幾個攤位賣到幾多吖...
不過有啲就出コミケ會場限量版引下你買咁~
jacktsui 發表於 8/12/2023 16:07



我行李都冇買, 引我唔到

TOP

我行李都冇買, 引我唔到
rion 發表於 2023-12-8 22:21


所以當日訓到飽再食埋個優雅早餐先入去就可以

TOP

睇熱鬧心態既話就唔駛咁早入

TOP

我見有QR CODE 買, 一要去到再換, 又冇特典

搵轉運又麻煩, 係未是但買QR CODE 就算?

https://ib.eplus.jp/comiket103

TOP

我見有QR CODE 買, 一要去到再換, 又冇特典

搵轉運又麻煩, 係未是但買QR CODE 就算?

...
rion 發表於 2023-12-11 23:46

我係melonbooks 買左,2張飛2420
去到日本拎

TOP

我係melonbooks 買左,2張飛2420
去到日本拎
vinsai 發表於 13/12/2023 14:43



佢唔比我去鋪攞, 同埋開ACC 又要日本電話

TOP

佢唔比我去鋪攞, 同埋開ACC 又要日本電話
rion 發表於 2023-12-13 17:03

唔夠2000? 電話用集運no.
咁你29號去日本買囉
買唔到咪當日去現場排下午入場條隊

TOP