本帖最後由 HAKAIDER 於 2023-12-8 12:02 編輯
係好辛苦
夏季熱到死
冬季好凍
全部都係室外排隊
同埋依家有booth,已經好少人氣畫師係淨係會場內先賣 ...
vinsai 發表於 2023-12-7 22:15 
無論去comiket 和Wonder Festival 要排頭位入場買野都是一班戰鬥...................
冬季要在場外吹幾粒鐘風
夏季最誇張聽過一位水貨佬講, 試過有一年場内出現因太多人抖氣呼出的熱力引至的煙霞
仲要拎住買左果d野係場内走來走去影相
comiket 算好了, 同人誌只係重, WF 的話買首辨模型一盒二盒班水貨佬真係要拉行李箱or 車仔的
2020 年WF winter.............坐始電經南船橋轉車去幕張, 那一年要近AM 10:30 先入到場内
AM 4:00 起身 > JR 始電 > 入到場内也拆騰了足足6 小時, 還未計之後的活動
如果你影埋場外cosplay 玩到PM 4:00 收場先走真的是一整天勞動
 |