原帖由 FW3152 於 2008-12-20 12:19 發表

會點?

會咁 (>x<) (>x<)

TOP

原帖由 咬蕉 於 2008-12-20 11:44 發表
p子年尾上位

趕交功課

TOP

原帖由 ronald 於 2008-12-20 12:32 發表

會咁 (>x<)

我唔開嫁喎

P.S.順手毒下dom
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-12-20 12:40 發表

我唔開嫁喎

P.S.順手毒下dom

傾家蕩產為買LS DVD

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-12-20 12:41 發表

傾家蕩產為買LS DVD

唔.....

我應該等有blu-ray先買

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-12-20 12:44 發表

唔.....

我應該等有blu-ray先買

我等人rip,慳返d錢買HDD好過

TOP

原帖由 FW3152 於 2008/12/20 12:40 PM 發表

我唔開嫁喎

P.S.順手毒下dom


我要中下 mark six ......

TOP

原帖由 FW3152 於 2008-12-20 12:40 發表

我唔開嫁喎

P.S.順手毒下dom

妹妹的《もやしもん》也是沒有開的…
對《Lucky Star》沒有甚麼怨念……加上剛剛買了Lavry DA10,沒有錢……

TOP

我反而要呢個Post 下沉 + Lock Post

你地打賭關動漫區咩事?

只係獎品同動漫有關, 僅止如此

[ 本帖最後由 新遺失戰艦 於 2008-12-20 17:06 編輯 ]

TOP

俾人鬧
-------------
bd你已經買左?
----------------------
話說ef既blu-ray我都好想買

TOP