AntaresFusion 當前離線
中級會員
TOP
0186 當前離線
進階會員
原來琴晚d人係黃埔嘉禾排隊 係去買飛...................真是粉絲 AntaresFusion 發表於 2016-2-24 04:13
gundamseed46 當前離線
..............
billy9172 當前離線
sapphire4890 當前離線
如果手上冇票: 1.唔睇 (冇票邊有得睇) 2. 買黃牛 (助長炒風) 3. 仲可以點? 0186 發表於 2016-2-24 19:33