原來琴晚d人係黃埔嘉禾排隊
係去買飛...................真是粉絲

TOP

原來琴晚d人係黃埔嘉禾排隊
係去買飛...................真是粉絲
AntaresFusion 發表於 2016-2-24 04:13


炒價非常好賺..........真係粉絲? 我就唔信

TOP

本帖最後由 0186 於 2016-2-24 11:21 編輯

戰爭已經開始~~ 戰士們......加油
海運, the sky話咁快KO左

網上系統, 手機全滅

TOP

the sky應該加左場

TOP

the sky同黃埔加場都秒晒
幾經辛苦先搶到第一日頭排位

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 0186 於 2016-2-24 16:25 編輯

the sky 在網上系統未update前已經有人在現場買到加場, 黃埔加左1個院
現在炒到600-700

到現在網上系統, 手機依舊有d場次出唔到
荃新天地未有加場, 海運就應該冇得再加

TOP

回覆 36# 0186
the sky 已經SHOW左出黎 但全部FULL
上次就炒燶左 唔通今次有得炒?

TOP

如果手上冇票:
1.唔睇   (冇票邊有得睇)
2. 買黃牛 (助長炒風)
3. 仲可以點?

TOP

如果手上冇票:
1.唔睇   (冇票邊有得睇)
2. 買黃牛 (助長炒風)
3. 仲可以點?
0186 發表於 2016-2-24 19:33

可以包場
去日本睇

TOP

荃新天地> 加左1場

不過都係full既?

TOP