0186 當前離線
進階會員
TOP
ronald 當前離線
ひ.み.つ
特級會員
又幾好笑....... 它只是個別人士擅用ED的logo製作的惡作劇 0186 發表於 2016-5-23 22:55
希望の旋律 當前離線
初級會員
整果個嘅post 有講明"偽" 離開show 兩個月都未決定最終design? 所以圍內傾開有機係撞車 ... 希望の旋律 發表於 2016-5-24 20:13
Toes 當前離線
即係話講明"偽"就乜都做得? 之前睇唔明個廣告, 而家開始有少少明白. ronald 發表於 2016-5-24 21:43
佢唔用logo仲有咩好用 俾人估到撞車好正常 Toes 發表於 2016-5-24 21:54
敢問笑話同老翻有咩關係? 佢冒認過係相關人員 / 將自已資料改做主辦? 佢有講過真果支咁設計? 我見唔到囉 : ... 希望の旋律 發表於 2016-5-24 21:58
如果張相有個水印或者攝張紙寫個fake字, 反應唔會咁大. ronald 發表於 2016-5-24 22:46