都係等佢死server之後汁死雞la

TOP

又幾好笑.......
它只是個別人士擅用ED的logo製作的惡作劇
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

又幾好笑.......
它只是個別人士擅用ED的logo製作的惡作劇
0186 發表於 2016-5-23 22:55


蝦蝦蝦.

出KB圖嗰個洗定8月15啦.

TOP

整果個嘅post 有講明"偽"

離開show 兩個月都未決定最終design?
所以圍內傾開有機係撞車先出個咁嘅聲明, 否則大可一笑置之, share 玩埋一份
真嘅話1180 果班應該講多謝都嚟唔切

TOP

整果個嘅post 有講明"偽"

離開show 兩個月都未決定最終design?  
所以圍內傾開有機係撞車 ...
希望の旋律 發表於 2016-5-24 20:13


即係話講明"偽"就乜都做得?
之前睇唔明個廣告, 而家開始有少少明白.
https://youtu.be/wuFGHEieAoI

TOP

整果個嘅post 有講明"偽"

離開show 兩個月都未決定最終design?  
所以圍內傾開有機係撞車 ...
希望の旋律 發表於 2016-5-24 20:13


佢唔用logo仲有咩好用
俾人估到撞車好正常

TOP

即係話講明"偽"就乜都做得?
之前睇唔明個廣告, 而家開始有少少明白.
ronald 發表於 2016-5-24 21:43

敢問笑話同老翻有咩關係?
佢冒認過係相關人員 / 將自已資料改做主辦?
佢有講過真果支咁設計?
我見唔到囉
成件事佢最錯係set 左做公開等d 唔睇字嘅人誤會
我只見到出左聲明後反而令一個好似唔識中文嘅外國人走去問

TOP

佢唔用logo仲有咩好用
俾人估到撞車好正常
Toes 發表於 2016-5-24 21:54

logo...... 再加少少野
多過lantis 祭dd
唔會期望好似egoist 果支咁靚

TOP

敢問笑話同老翻有咩關係?
佢冒認過係相關人員 / 將自已資料改做主辦?
佢有講過真果支咁設計?
我見唔到囉 : ...
希望の旋律 發表於 2016-5-24 21:58


如果張相有個水印或者攝張紙寫個fake字, 反應唔會咁大.

TOP

如果張相有個水印或者攝張紙寫個fake字, 反應唔會咁大.
ronald 發表於 2016-5-24 22:46

呢層一定
因為實有人唔睇原文/down 完張圖再share
但今次搞到咁大鑊, 斷估唔敢再拎人地未公佈嘅野玩掛

TOP