或者你可以去是但搵個多 D 人睇既動畫 睇翻 1,2 集再考慮下先啦 (唔好泥足深陷就好 )
而家 d 動畫就好多賣萌, 而外國電影就越來越多講求刺激 或者又 xx man 之類正義必勝 good end 既, 冇左以前描寫人性黑暗面 講劇情多過打打殺殺既動作, 甚至有 d 最後係 d 衰人得逞 tim, 果 d 先好睇嘛 (hk 既戲就更加唔洗講啦 :funk: ) 點解會咁 就係因為而家 d 人鍾意睇 lor, 如果係拍 d 懸疑 偵探之類 又冇少少甜呀 暴力 驚嚇之類既情節同埋 good end 又點會有人睇呢
講起電車男 我就只係睇過電影版啦, 有次係電視無意中見到就睇, 唔知電視劇果個形容成點 不過就睇黎好正常 同而家一般人見既毒男分別頗大, 有正行做野又醒目 只不過係掂下 2 次元同埋上網問人點溝女就咁差, 我就睇唔明啦, 果時睇完問埋我亞媽都話佢冇乜野, 都唔明點解外面 d 人可以講到佢咁毒...
好似我呢 d 07 年之後先迷上 ACG 仲要係廿幾歲先開始... 要忍手唔用錢落去亂買野都幾辛苦下  |