本帖最後由 闇之羽 於 2013-3-30 23:24 編輯
seed d gundam info 條片有問題
超 lag , 手機又話唔支援格式
usei 發表於 2013-3-30 23:06



你lag咪叫好囉
我直情黑畫面......

btw 今次佢有冇買TV時段播?
我見實況串啲人po圖
有唔少畫面係重畫
冇高清的話


btw2
其實係HK條片有問題
TW果條好順.......

TOP

翠星1-2集BD已經出了生肉...
看第一集感覺不是老虛腳本...
第2集老虛來了wwww
(不過翠星是1季還是半年番!?)

TOP

回復 41# 闇之羽

我開頭都黑畫面
好耐之後就 lag 下 lag 下

TOP

回復 42# ok041094
一季
實際上第一集是老虛腳本,第二集不是

TOP

回復 44# shadow1024
原作都是老虛份...點都走不掉了

TOP

本帖最後由 killuazaoldyeck 於 2013-3-31 12:56 編輯
回復  shadow1024
原作都是老虛份...點都走不掉了
ok041094 發表於 2013-3-31 00:14


要黑的始終要黑

TOP

惡之華 係咪真係出到街,雖然畫面冇乜野,但意識上...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

刀語係第二季定重播?

TOP

回復 49# bidbid1000
重播,新OPED

TOP