原帖由 噹噹dondon 於 2008-11-27 22:03 發表
CLANNAD我又真係冇睇既  
不過睇d niconico個芽衣片段總覺得有種萌萌動畫feel既風氣
之前都睇過下冬天果隻...好似叫kanon
講真個人覺得真係冇乜特別...日常校園生活差唔多  再黎少少奇怪野
見到係有愛情元素+臉大大隻眼+萌動常出現既聲優
基本上已經唔吸引我去睇....
當然我係可以唔選黎睇  但我唔選又係唔係冇左呢件事呢....

可以既話可否講多d CLANNAD既野???
選一套動畫黎睇係要天時地利人和....Z同劇版Z撞期睇左一半就冇睇


KANON...........我都覺得麻麻地,主線不清,無辦法,咁多女角,要做到個個有主線,難,搞到其中一個重要主題"奇蹟"唔多凸出

>>日常校園生活差唔多
秒速特典,新海誠都講過,佢畫秒速,都只不過張佢經歷過、聽聞過 GE 事畫返出黎,感唔感受到, GET 唔 GET 到作者 GE 諗法,就個個觀眾都唔同
你覺得秒速好睇,而KANON、AIR、CLANNAD 唔多好睇,可能只不過係果一下 GET 唔到作者諗D野

>>選一套動畫黎睇係要天時地利人和
隨心LA,唔洗考慮咁多,睇片輕鬆下O者

TOP

動畫絕對唔係用黎作娛樂既用途....
我希望既係動畫會能夠進入社會更加深入既階層 如教育等

[ 本帖最後由 噹噹dondon 於 2008-11-28 19:07 編輯 ]

TOP

原帖由 噹噹dondon 於 2008-11-28 19:06 發表
動畫絕對唔係用黎作娛樂既用途....
我希望既係動畫會能夠進入社會更加深入既階層 如教育等


藍貓

TOP

原帖由 噹噹dondon 於 2008-11-28 19:06 發表
動畫絕對唔係用黎作娛樂既用途....
我希望既係動畫會能夠進入社會更加深入既階層 如教育等

TVB收費電視個d 3D動畫算唔算

TOP

動畫同文字、電影一樣只係一種載體,一種表達方式
作者想套作品想表達D乜就乜
你班友唔好限制左係框框度

TOP

原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-11-19 20:42 發表
越來越多片都唔想睇,除左賣萌毫無内涵
再咁落去二次元世界真係......

我好贊同你既講法, 而家d片真係愈來愈不知所謂
上一兩年我都好熱衷於二次元既世界, 但愈來愈唔喜歡, 好多野都愈來愈鐘意玩殺必死, 玩萌, 但是好多都根本無必要.......
我覺得日本d動漫畫真係遲早變到好似我地d港產片咁........沒落下去
而家我只係睇gundam 00, 起碼故事節奏連貫, 亦都唔會故意萌化先

近排睇翻d舊動漫畫, 實在覺得很正, 尤其係睇翻男兒當入樽, 老實說現在d所謂高深片既情節, 有幾多可以似三井講"老師, 我想打籃球"果幕咁觸動人心??

TOP

說某某作品廢萌時,先看該作品有沒有原作才作出定奪
現在動畫很多同人作,因為商家需要錢的
例如今季的龍虎,在動畫化前已經看過這本小說,雖說動畫的確有些糟糕,但看完小說後會令我有種"這就是青春呢"的感覺。
神作不時會出現,只在乎你懂不懂尋找
不一定愛情,也有戰爭,親情,更有不少腹黑作品

TOP

我唔鐘意而家d動漫過份 甜化= =

TOP

服務是萌化, 萌化是愛

TOP

只要有心
廢萌片也能看成教育片
(反之, 只要有心, 深度片都變成....

TOP