原帖由 ~Mac迷~ 於 2008-11-19 20:42 發表 
越來越多片都唔想睇,除左賣萌毫無内涵
再咁落去二次元世界真係......
我好贊同你既講法, 而家d片真係愈來愈不知所謂
上一兩年我都好熱衷於二次元既世界, 但愈來愈唔喜歡, 好多野都愈來愈鐘意玩殺必死, 玩萌, 但是好多都根本無必要.......
我覺得日本d動漫畫真係遲早變到好似我地d港產片咁........沒落下去
而家我只係睇gundam 00, 起碼故事節奏連貫, 亦都唔會故意萌化先
近排睇翻d舊動漫畫, 實在覺得很正, 尤其係睇翻男兒當入樽, 老實說現在d所謂高深片既情節, 有幾多可以似三井講"老師, 我想打籃球"果幕咁觸動人心?? |