本帖最後由 ronald 於 2013-3-15 22:49 編輯
10分鍾前入場,即係隔1粒鍾連住果的場最多得45分鍾啦…
咁應該有5分鍾時間俾你狗衝去排隊…
照計應該跟上 ...
minazuki 發表於 2013-3-14 22:59



即係拎第1就排50
第51就排100
第101就排150
第151就排200


慢左既話, 拎第1要排200 or 300之後.

TOP

Ani-son SUPER LIVE 2013 每場90分鍾

TOP

Ani-son SUPER LIVE 2013 每場90分鍾
minazuki 發表於 2013-3-15 02:11

其他係咪無歌唱,得live先有?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實今天情況如何?
今年宣傳真是差到暈
cpk 發表於 2013-3-15 20:53


賣晒廣告都叫差?

和亭台頭都見c3

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

感覺比去年弱
去年宣傳好些
cpk 發表於 2013-3-15 21:10

少d人咪仲好

TOP

中伏鳥.
30分鐘前排隊, 10分鐘前入場.

如果我睇完N show咪趕唔切排下一場N+1?
就算拎1-50號都要坐最尾?

...
ronald 發表於 2013-3-14 21:01



    1-50
51-100
...
251-300

準時到場就一定要順次序

TOP

其實今年真係好多樣野要比錢....
平野綾來臨都算係幾觸目了
河馬仔 發表於 2013-3-14 22:14


Sunrise塗鴉牆D人係咁寫"平野冇好野"

TOP

本帖最後由 ronald 於 2013-3-15 22:50 編輯

大會你有病嗎?

想和AMOYAMO握手而同時想睇林保全UC, 馬沙 vs. 阿寶點算?
想找相沢舞簽名而同時想睇Super Live第二夜點算?

SATELIGHT既簽名會, 不會大家遷就 可以理解.
但係大會既活動竟然左手打右手就真係

TOP