感覺已經好冷門....

TOP

感覺已經好冷門....
0186 發表於 2015-11-6 23:50

乜事?

TOP

本帖最後由 0186 於 2015-11-7 20:36 編輯
乜事?
ronald 發表於 2015-11-7 08:05


我指這串連...
熱門: ? x 三森 x May'n

ZAQ < 應該唔係個個都啱佢果種歌既風格

外幣對換:
SGD星加坡元  5.480
JPY日元 0.06325

TOP

其實我係唔知邊D受歡迎.

大家D興趣都唔同.
May'n對新加坡情有獨鍾, 不過有D人鍾意nano多D.
竹達彩奈樣靚身材正, 但係高登仔稱呼内田真禮叫BB;
LL點都有一班海味飯去推森森森.

堀江由衣去外國開live係萬中無一, 不過人氣唔夠angela和キタエリ黎.

TOP

醬油有video message.

這是不公開的影片。分享之前請三思。

TOP

森森森有video message.

TOP

森森森有video message.
ronald 發表於 2015-11-13 15:05


英文講得好好bo

TOP

本帖最後由 ronald 於 2015-11-13 21:21 編輯
英文講得好好bo
0186 發表於 2015-11-13 19:20



未睇

TOP

本帖最後由 ronald 於 2015-11-21 17:35 編輯

刀劍亂舞, 一拳超人.

concert開場前有DJ打碟, 即係叫我早D入去?

TOP

今年仲未賣哂飛.

TOP