本帖最後由 0186 於 2016-4-3 00:54 編輯

今が最高!!
由於今日有最後liveview, 留到現在先update~~

day1
大家忍淚, 眼淚要留到第二天完場一刻喔(約好了)
羊駝被玩間kiss
第一天liveview有豬一樣的攝影/場控...好多時畫面被擋
不想第一天應該唔唱僕たちはひとつの光, 但最後boss出來了
有了第一天既熱身, 觀眾/聲優們第一天有唔少位改善左
nico差d 上唔到升降台
day1 AA用了關燈殘影技...效果唔係咁好 (第二日改了全打燈, 用2d畫心心)
day1要換扇, day2 快到唔知換左(冇換?)
day1 時不時就有高能量攻擊..... 內田x新田

day2
自我介紹時已經睇得出有幾個啱先喊完...
PSYCHIC FIRE的全場大喊~エリーチカ(相信eli推的一定難忘)
楠田跑向南條, 一抱入懷



Snow Halation>> 東蛋ver (from 1st to Last)


估唔到咁有經驗既三森都.....抱哭了
楠田有心同內田玩玩, 以免佢又爆喊

兩天結
兩日內容基本一樣, 歌lists也是
今次冇小劇場, 取而代之係由project start 各位感想)
兩日都有玩動作歌Sunny day song, fan meeting 歌 (即使香港冇份, 大家都看轉播補返小小)
Lily White今年玩櫻花花見
新曲Moment Ring也有份~ 感動
僕たちはひとつの光< 兩天在聲優們唱完後, 背景音樂再響起, 全場自發地大合唱, 此時一刻想忍淚的聲優們都忍不到了
最後一句, 全場呼叫:今が最高!!

我是由不看idol, 4th/來C3時都從未想過會追μ's, 由認識動畫/SIF到認識聲優..... 追著μ's動向就成為了同人event/live既日常
翻看1st, new year(2nd), 3rd live時心想.....要是能現場看μ's是一個夢想, 而這夢想亦一步一步向前

5th雖然是看轉播, 但氣氛絕對好夠, 加上是楠田的生日會, 倍感歡樂
說時遲...那時快雖然講左會有6th.....但總估唔到已經是final live
幾經擔票,炒票後加上又要請兩個連日, 這應該是一般LLer 的最大心願
劇場版看了三次, 每次到僕たちはひとつの光就淚如雨下, 這六年各成員的付出, LLer們的支持及應援
造就了動畫界一個又一個既奇蹟........而這就是叶え!みんなの夢~~~


photo/ picture from web: http://m.mantan-web.jp/article/20160401dog00m200043000c.html
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

回覆 81# 0186

今朝先番香港

我本來都係唔睇idol聲傻, 因為μ's我先留意聲傻 好後悔咁遲先接觸μ's.

Day 1 有幸係現場
身為鳥+內田推的我係內田自我介紹時狂叫uchi
到左小隊曲果陣見到內田原美還原小隊曲衣裝好感動
SH現場見到白轉橙真係好震撼 好彩前面有日本人派UO 唔洗手動轉色咁煩
最後僕光原美還原

Day 2 係LV 可以盡情睇番Day1 睇唔到既細節
一開始內田自我介紹時喊同聽到佢聲沙搞到我都差D忍唔住
見到第二日都出小隊曲就心感不妙
最後估唔到DAY1 DAY2 既分別係ED1轉ED2
演出上DAY1有用綠laser射上蛋頂既星空 DAY 2好似冇左

睇LV好似睇到好多細節 好似SDS既踩腳 同花車上既小動作
但係後面移動舞台 (會經過觀眾頭頂) 同僕光桃出場係LV睇唔到
希望BD會補番遠鏡畫面啦

μ's真係一個奇蹟 2日既live會永遠留係我心中 每次聽到僕光都會諗起大合唱 今が最高!!

TOP

本帖最後由 0186 於 2016-4-3 18:40 編輯

回覆 82# 格鬥熊

僕光桃出場< day 2 LV有, day 1 個攝影師真係唔知佢瞓醒未

SH轉色, 今次用左新戰略: set左兩支(白/橙)KB 轉為一首歌用

BD我估有可能合併出day2 main, 補day1 (幾首歌+SP)

反而set場兩日都好似好快set好 (day 2 凜推燈柱fingfingfing~)
係現場先知佢點set 場??

其實都少少估到兩日係有可能似, 一星期前三森先出完另一個live

TOP

虐心的事.....都是會做
V-project 和台灣VRMoment團隊合作的「僕たちはひとつの光」PV終於面世了

https://youtu.be/rXLzNmrXRoY

用手機有更好效果

TOP

回覆 82# 格鬥熊
現地組X2
有冇發覺有好大回音?
HI左4下會多左一次回音.....
除左僕光 day1最記得係BIBI
一出PF個音樂 全場即刻HI到爆

TOP

現場回音勁預左.....個場先天問題
大家第一日習慣左, 第二日都冇理
LV 回音+收音delay..... 有時慢左call

BIBI首歌真係好入腦, 就算唔係BIBI推都好易跟到
而且咁多次live, BIBI一直BIBIx n次......終於有一首歌比大家一齊BIBI夠本
而香港練call時都講明係加入平常LL歌沒有既idol call, 務必大家要call, 咁先好玩
第一日睇已經感受到現場好齊咁call

TOP

回覆  格鬥熊

僕光桃出場< day 2 LV有, day 1 個攝影師真係唔知佢瞓醒未

SH轉色, 今次用左新戰略: set左 ...
0186 發表於 2016-4-3 18:37

day1 我聽FD講話out focus
但day2 我睇LV一播完片個桃就出黎 唔覺有過程既?

day2 其實睇到set 燈柱
播片播播下左下角凸左燈柱個頂出黎

TOP

回覆  格鬥熊
現地組X2
有冇發覺有好大回音?
HI左4下會多左一次回音.....
除左僕光 day1最記得係BI ...
gundamseed46 發表於 2016-4-3 22:05

回音好勁
同埋前面同中間組喇叭都有D唔同步

TOP

【LOVE LIVE!】全国联动【Final live 应援】 SUNNY DAY SONG
https://www.youtube.com/watch?v=-76Ui8pmtm4

香港的9rush 都有份出

TOP

有消息指聽日7:00am 富士電視台話muse會休止解散
->復出可能(等南條腳好返
source: FACEBOOK lovelive吹水區

TOP