本帖最後由 0186 於 2016-4-3 00:54 編輯
今が最高!!
由於今日有最後liveview, 留到現在先update~~
day1
大家忍淚, 眼淚要留到第二天完場一刻喔(約好了)
羊駝被玩間kiss
第一天liveview有豬一樣的攝影/場控...好多時畫面被擋
不想第一天應該唔唱僕たちはひとつの光, 但最後boss出來了
有了第一天既熱身, 觀眾/聲優們第一天有唔少位改善左
nico差d 上唔到升降台
day1 AA用了關燈殘影技...效果唔係咁好 (第二日改了全打燈, 用2d畫心心)
day1要換扇, day2 快到唔知換左(冇換?)
day1 時不時就有高能量攻擊..... 內田x新田
day2
自我介紹時已經睇得出有幾個啱先喊完...
PSYCHIC FIRE的全場大喊~エリーチカ(相信eli推的一定難忘)
楠田跑向南條, 一抱入懷
Snow Halation>> 東蛋ver (from 1st to Last)
估唔到咁有經驗既三森都.....抱哭了
楠田有心同內田玩玩, 以免佢又爆喊
兩天結
兩日內容基本一樣, 歌lists也是
今次冇小劇場, 取而代之係由project start 各位感想)
兩日都有玩動作歌Sunny day song, fan meeting 歌 (即使香港冇份, 大家都看轉播補返小小)
Lily White今年玩櫻花花見
新曲Moment Ring也有份~ 感動
僕たちはひとつの光< 兩天在聲優們唱完後, 背景音樂再響起, 全場自發地大合唱, 此時一刻想忍淚的聲優們都忍不到了
最後一句, 全場呼叫:今が最高!!
我是由不看idol, 4th/來C3時都從未想過會追μ's, 由認識動畫/SIF到認識聲優..... 追著μ's動向就成為了同人event/live既日常
翻看1st, new year(2nd), 3rd live時心想.....要是能現場看μ's是一個夢想, 而這夢想亦一步一步向前
5th雖然是看轉播, 但氣氛絕對好夠, 加上是楠田的生日會, 倍感歡樂
說時遲...那時快雖然講左會有6th.....但總估唔到已經是final live
幾經擔票,炒票後加上又要請兩個連日, 這應該是一般LLer 的最大心願
劇場版看了三次, 每次到僕たちはひとつの光就淚如雨下, 這六年各成員的付出, LLer們的支持及應援
造就了動畫界一個又一個既奇蹟........而這就是叶え!みんなの夢~~~
photo/ picture from web: http://m.mantan-web.jp/article/20160401dog00m200043000c.html |